Vagoane D229 JOHANN STRAUSS, DB, SET 1 , SET DE 3 PIESE

Vagoane D229 JOHANN STRAUSS, DB, SET 1 , SET DE 3 PIESE
- 14% SCARA: H0ROCO-74181

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU VERIFICA DATA LIVRARE

839.32 Lei

-

982.01 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DB

Setul 1 contine trei vagoane de pasageri D 229 "Johann Strauß" ale Deutsche Bundesbahn.

Setul contine doua vagoane de clasa a II-a tip Büm 234 si un vagon de tip WRümh 132.

Modele cu manere aplicate separat

Vagon restaurant cu amenajari interioare tipice

Uniunea Internationala a Cailor Ferate (UIC) si-a sarbatorit cea de-a 50-a aniversare in 1972. Pentru a marca aceasta ocazie, aproape toate administratiile feroviare europene au venit cu o oferta unica - biletul Interrail. Acest lucru a permis tinerilor cu varsta de cel putin 21 de ani sa calatoreasca in Europa cu trenul din martie pana in noiembrie la un pret foarte mic. Trenul expres "Johann Strauß ", care lega marea metropola de pe raul Main, Frankfurt, cu capitala Austriei, Viena - o destinatie turistica populara - a fost, de asemenea, inclus in aceasta oferta.

INFORMATII GENERALE

  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare mecanic
  • Amenajare interioara :Iluminatul interior poate fi adaptat
  • Set roti AC - Nr. Articol :40196
  • Iluminat interior - Nr. Articol :40420

ELECTRIC

    MASURATORI

    • Lungime peste tampon :922 mm

    In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

    # DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
    1 Zurüstbeutel Kontakt o.KK99795 ROCO-SP-111499 111499 20,02
    2 Kurzkupplung - Vorentkupplung ROCO-SP-115550 115550 13,53
    3 Puffer eckig rechts - schwarz ROCO-SP-123224 123224 7,13
    4 Puffer eckig links - schwarz ROCO-SP-123225 123225 7,13
    5 Gummiwulst - schwarz/bedruckt ROCO-SP-123227 123227 9,59
    6 Osie 11 mm - izolata ROCO-SP-127193 127193 13,53
    7 Zurüstbeutel - Speisew.Bomberg ROCO-SP-141029 141029 20,02
    8 Kupplungsdeichsel - schwarz ROCO-SP-141875 141875 13,53
    9 Radsatz 11 mm AC - n. iso ROCO-SP-85600 85600 13,53
    10 Arc de tensionare D = 2,5 L = 2,7 / 5,8 mm ROCO-SP-86208 86208 7,13
    11 Faltenbalg - schwarz ROCO-SP-98417 98417 9,59
    12 Übergangsklappe - schwarz ROCO-SP-98517 98517 8,12
    13 Puffer links - schwarz ROCO-SP-98933 98933 7,13
    14 Puffer rechts - schwarz ROCO-SP-98934 98934 7,13
    15 DG-Blende+Magnet.m.Gen. - schw ROCO-SP-144883 144883 29,27
    16 DG-Blende+Magnet.o.Gen. - schw ROCO-SP-144884 144884 24,60
    17 Zurüstbeutel - Personenw.2 Kl. ROCO-SP-144887 144887 24,60
    18 Zuglaufschild 74181 - Joh.Str. ROCO-SP-144888 144888 43,30

    Reviews (0)

    SCRIE UN REVIEW
    GAUGE (ECARTAMENT)

    Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

    Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

    Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

    EPOCI FEROVIARE

    EPOCA I: 1835-1920

    Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

    EPOCA II: 1920-1950

    Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

    EPOCA III: 1950-1970

    Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

    EPOCA IV: 1970-1990

    Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

    EPOCA V: 1990-2007

    Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

    EPOCA VI: 2007-

    Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.