ICE 2 DB AG, Analog

ICE 2 DB AG, Analog
- 14% SCARA: H0ROCO-51319

894.78 Lei

-

1 046.89 Lei

SCARA: H0

EPOCA: VI

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BAHN AG

Set de Start Analog: unitate multipla de mare viteza ICE 2 a Deutsche Bahn AG.

Setul contine

o unitate ICE 2 in trei parti la scara 1:100 care consta in

1 vagon cu capat electric

1 vagon intermediar/restaurant la bord

1 vagon cabina de control

1 regulator manual electric

1 sursa de alimentare la priza

Configuratia sinei ROCO Line (fara terasament):

12 sine curbe R2, 9 sine drepte G1,

1 sina dreapta G1/2,

1 linie de alimentare (G1/2)

Dimensiunea configuratiei sinei: 210 x 100 cm.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Raza minima :358 mm
  • Volant :da
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :1
  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare mecanic

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune conform standardelor NEM 652 cu dispozitiv de conectare
  • Motor :Motor cu 5 poli
  • Far :Faruri triple fata dependente de directie si faruri duble spate

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :742 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Brückenstecker :'.: - schwarz ROCO-SP-100644 100644 13,53
2 Circuit de iluminat ICE-1 / ICE-2 ROCO-SP-105187 105187 51,17
3 Set de suruburi Z = 2 cu arbore cardanic ROCO-SP-105194 105194 51,17
4 Fibra optica ICE MW + SW ROCO-SP-105200 105200 8,12
5 Fereastra laterala - ICE-2 ROCO-SP-105201 105201 8,12
6 Fereastra din fata - ICE-2 ROCO-SP-105202 105202 8,12
7 Capac de lumina ROCO-SP-105203 105203 8,12
8 Kontakthalter - ICE-1/2 ROCO-SP-105206 105206 7,13
9 Burduf ICE - gri cuarț ROCO-SP-105214 105214 9,59
10 Bara de cuplare - ICE ROCO-SP-105221 105221 9,59
11 Placă de bază izolator ICE - grbr ROCO-SP-105503 105503 8,12
12 Placă distanțieră ROCO-SP-105764 105764 7,13
13 Geantă pentru echipamente - cuplaj ICE. 2/2 ROCO-SP-108119 108119 13,53
14 Placă de reținere ROCO-SP-108128 108128 7,13
15 Set de roți cu inele adezive + unelte ROCO-SP-108130 108130 43,30
16 Set ferestre - ICE-2 ROCO-SP-108132 108132 24,60
17 Lampă de sârmă T1 16V / 30mA ROCO-SP-109321 109321 20,02
18 Lampă de sârmă T1 16V / 30mA roșie ROCO-SP-109918 109918 20,02
19 Șurub M2.2x6.5 mm ROCO-SP-111066 111066 7,13
20 Cadru de bază - ICE ROCO-SP-111204 111204 74,78
21 Clapeta frontală ICE-2 l + b - gri deschis ROCO-SP-112257 112257 13,53
22 Cadă față ICE-2 - gri deschis ROCO-SP-112259 112259 8,12
23 TS - piese de acoperiș + cabină mecanic ROCO-SP-112263 112263 24,60
24 Acoperiți locomotiva sau Indusi ICE 2 ROCO-SP-112264 112264 43,30
25 Camera ambreiajului cu L. - bas.gr ROCO-SP-112265 112265 8,12
26 Locomotive de acoperire DG cu Indusi ICE 2 ROCO-SP-112266 112266 43,30
27 Geamul din față mașină centrală ICE 2 ROCO-SP-112267 112267 8,12
28 Set de angrenaje din 3 piese - ICE 1/2 ROCO-SP-112683 112683 51,17
29 Surub GF M1.6x6 mm - negru ROCO-SP-114836 114836 7,13
30 Surub GF M2x4 mm ROCO-SP-114877 114877 7,13
31 Surub GF M2x5 mm ROCO-SP-114966 114966 7,13
32 DG capac FIAT ICE2 - gri ROCO-SP-115445 115445 20,02
33 Benzina Quicklock ROCO-SP-115865 115865 7,13
34 Arcul de contact D = 2,4 L = 11,6 mm ROCO-SP-116876 116876 7,13
35 Osie 11 mm - izolata ROCO-SP-127193 127193 13,53
36 Cod complet A - ICE2 (kO) ROCO-SP-131886 131886 148,58
37 Cabina mecanicului- gri bazalt ROCO-SP-133771 133771 8,12
38 Motor cu accesorii + instructiuni ROCO-SP-85061 85061 272,08
39 Pantograf SBS65 - gri ROCO-SP-85379 85379 122,02
40 Surub FK + M2x2,8 / 2,5 mm ROCO-SP-85704 85704 8,12
41 Surub M1.6x7 mm ROCO-SP-85730 85730 7,13
42 Saiba 2,1x4 / 0,2 mm ROCO-SP-86108 86108 7,13
43 Arc conic D = 3,25 / 4,35 L = 4 mm ROCO-SP-86202 86202 7,13
44 Arc de tensionare D = 2,5 L = 2,7 / 5,8 mm ROCO-SP-86208 86208 7,13
45 Angrenaj melcat Z = 19re. / 17 dreapta ROCO-SP-86413 86413 9,59
46 Angrenaj Z = 17 M0.4 drept ROCO-SP-86418 86418 9,59
47 Angrenaj Z = 23 drept M0.4 = 111679 ROCO-SP-86425 86425 7,13
48 Roata dintata Z = 29 M0.4 dreapta centr. ROCO-SP-86468 86468 7,13
49 Capacul elicei scurt de 1,5 mm ROCO-SP-87129 87129 8,12
50 Axul elicei scurt ROCO-SP-87171 87171 7,13
51 Axul elicei lung ROCO-SP-87172 87172 8,12
52 Manechin de bord - ICE-1 / ICE-2 ROCO-SP-87809 87809 129,40
53 Izolator - gri-maro ROCO-SP-88058 88058 7,13
54 Descarcator de supratensiune - gri ROCO-SP-88059 88059 7,13
55 Rulment pentru arborele melc D = 2H7 ROCO-SP-89749 89749 13,53
56 Contact roata ROCO-SP-89958 89958 8,12
57 Set de roti cu roata dintata sau inel adeziv ROCO-SP-90891 90891 34,44
58 Insurubati capacul sau conul ROCO-SP-94707 94707 8,12
59 Contact roata taiata noua ROCO-SP-96204 96204 7,13
60 Carcasa completa MW 51319-402 039-2 ROCO-SP-144461 144461 330,13
61 Tava mijlocie ICE-2 - gri bazalt ROCO-SP-144462 144462 43,30
62 Carcasă completă SW 51319-808 039-2 ROCO-SP-144463 144463 330,13
63 Placă de podea ICE-2 - 51319 ROCO-SP-144464 144464 43,30

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.