Locomotiva cu abur clasa 086 400-9, DB

Locomotiva cu abur clasa 086 400-9, DB
- 14% SCARA: H0ROCO-70317

1 510.36 Lei

-

1 767.12 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BUNDESBAHN

Locomotiva cu aburi clasa 086 400 a Deutsche Bundesbahn. Varianta turnata!

* Versiune cu „sistem de ungere a flansei rotii De Limon”

* Model foarte detaliat cu multe piese de tip "plug-in" ce pot fi aplicate separat

* Rezervoare de apa cu aspect sudat

* Seturi de roti din metal fin

* Vedere libera prin geamurile cabinei mecanicului

Dupa terminarea celui de-al Doilea Razboi Mondial, existau 386 de locomotive din clasa 86 stationate pe teritoriul vest-german. Cele mai multe dintre ele au fost reparate, astfel ca DB avea in 1952 378 de locomotive din aceasta serie inmatriculate in flota lor de vehicule. In plus, au tractat in mod regulat trenuri expres. Ultimele utilaje, pe atunci desemnate ca clasa 086, au fost scoase din DB in 1974.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Raza minima :358 mm
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :1
  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare mecanic

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune PluX22
  • Far :Ambele parti ale trenului sunt echipate cu faruri triple dependente de directie
  • Far LED :da

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :160 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Drahtstift 0,5x20 mm - ch.schw ROCO-SP-110641 110641 8,12
2 Druckfeder D=2,1 L=7,5 mm t=1 ROCO-SP-110690 110690 8,12
3 Angrenaj Z = 23 drept M0.4 = 111679 ROCO-SP-111679 111679 7,13
4 Domgriffstange - chem. geschw. ROCO-SP-114481 114481 7,13
5 Surub GF M1.6x6 mm - negru ROCO-SP-114836 114836 7,13
6 Surub GF + M1.6x4 mm ROCO-SP-114850 114850 7,13
7 Surub GF M2x5 mm ROCO-SP-114966 114966 7,13
8 Motor m. Schwungm.+SchneckeZ=1 ROCO-SP-115377 115377 246,49
9 Kurzkupplung - Vorentkupplung ROCO-SP-115550 115550 13,53
10 Puffer rund flach - Metall ROCO-SP-117440 117440 9,59
11 Griffstangen li.+re. - schwarz ROCO-SP-120549 120549 20,02
12 TS - Lokboden - karminrot ROCO-SP-120550 120550 20,02
13 TS - Lampen BR24/64/85 - schw. ROCO-SP-120552 120552 9,59
14 TS - Fenster + Linsen ROCO-SP-120555 120555 20,02
15 TS - Domdeckel+Leiter - schw. ROCO-SP-120559 120559 13,53
16 TS - Lokunterteil 1 - karminr. ROCO-SP-120571 120571 20,02
17 TS - Kessel m. Deckel bedr. ROCO-SP-120579 120579 24,60
18 Vor-/Nachlaufradsatz 9-Sp. rot ROCO-SP-120581 120581 29,27
19 Dampfrohrsatz BR64/86 / Rh365 ROCO-SP-121525 121525 9,59
20 Kesseltreppe + Pumpenleitung ROCO-SP-121526 121526 9,59
21 TS - Griffstangen - schwarz ROCO-SP-122303 122303 20,02
22 TS - Kessel - schwarz ROCO-SP-122317 122317 51,17
23 Kesselrückwand+Kohlkastenbrett ROCO-SP-124626 124626 20,02
24 SK-Schraube M1,6x3 mm - schw. ROCO-SP-125023 125023 7,13
25 Sanddomdeckel bedruckt ROCO-SP-125602 125602 13,53
26 Spiralfeder D=2,2 L=6,5 mm ROCO-SP-125948 125948 8,12
27 Brückenstecker PLUX-16 kl.Zimo ROCO-SP-129630 129630 29,27
28 TS - Bolzen 1,0/1,5 mm - gold ROCO-SP-138970 138970 13,53
29 Lokpfeife Rh365 - chem.schwarz ROCO-SP-139560 139560 13,53
30 TS - Bremsschläuche + Zughaken ROCO-SP-139832 139832 17,47
31 Lampengriff BR85/86 - ch.schw. ROCO-SP-140624 140624 9,59
32 TS - Kuppelstangen BR85 - rot ROCO-SP-140626 140626 29,27
33 Șaibă - negru-auriu ROCO-SP-141610 141610 7,13
34 Getriebeeinsatz BR86 ROCO-SP-143445 143445 29,27
35 TS - Kesselrückwand BR86 ROCO-SP-143446 143446 29,27
36 Kuppelstange l+r BR86 - schw. ROCO-SP-143447 143447 34,44
37 TS - Fahrgestell BR86 - ka.rot ROCO-SP-143448 143448 29,27
38 Bremsgestänge BR86 - karminrot ROCO-SP-143449 143449 13,53
39 Laufgestell BR86 - karminrot ROCO-SP-143452 143452 66,91
40 Kuppelradsatz kl.Gew. m.A.lang ROCO-SP-143453 143453 43,30
41 Kuppelradsatz kl.Gew. m.A.kurz ROCO-SP-143454 143454 43,30
42 Kuppelradsatz gr.Gew. m.A.kurz ROCO-SP-143455 143455 43,30
43 Kuppelradsatz kl.Gew. m.ZRm.HR ROCO-SP-143456 143456 43,30
44 LED-Platine vo. BR86 - 2LED´s ROCO-SP-143457 143457 34,44
45 Platine kpl. m.LED-Pl. P.22 a. ROCO-SP-143459 143459 159,41
46 Zylinderblock li.+re. BR86 ROCO-SP-143461 143461 43,30
47 Dachaufsatz lang BR86 - schw. ROCO-SP-143467 143467 9,59
48 Pfeifenstange BR86 - chem.schw ROCO-SP-143469 143469 8,12
49 Sandfallrohr BR86 - schwarz ROCO-SP-143470 143470 9,59
50 TS - Leitungen BR86 - schwarz ROCO-SP-143471 143471 29,27
51 TS - Kessel BR86 - schwarz ROCO-SP-143472 143472 34,44
52 Ringgriff BR86 - schwarz ROCO-SP-143473 143473 13,53
53 Wasserkastendeckel - schwarz ROCO-SP-143475 143475 8,12
54 TS - Fenster + Linsen BR86 ROCO-SP-143476 143476 20,02
55 Griffstange BR86 - ch.schw. ROCO-SP-143492 143492 8,12
56 Regendach BR86 - chem.schwarz ROCO-SP-143507 143507 8,12
57 Speise- + Luftpumpe BR86 ROCO-SP-143510 143510 13,53
58 Kupplungsdruckfed.RD2,3x6x0,15 ROCO-SP-86201 86201 7,13
59 Angrenaj melcat Z = 10/19 M0.4 ROCO-SP-86478 86478 8,12
60 Puffer rund gewölbt - Metall ROCO-SP-88503 88503 9,59
61 Standardkupplung ROCO-SP-89246 89246 13,53
62 Ölkanne - bronze ROCO-SP-92453 92453 8,12
63 Lokgrundrahmen 70318-086 400-9 ROCO-SP-145590 145590 122,02
64 Pufferbohle BR86 - karminrot ROCO-SP-145591 145591 17,47
65 Schmierpumpe kpl. BR86 - k.rot ROCO-SP-145592 145592 29,27
66 Curatitor de linie BR86 - roșu caramiziu ROCO-SP-145593 145593 13,53
67 TS - Lokboden BR86 - karminrot ROCO-SP-145594 145594 13,53
68 Kabelleitung li. - karminrot ROCO-SP-145595 145595 8,12
69 Steuerung kpl.70318 - 86 400-9 ROCO-SP-145596 145596 445,26
70 Kessel kpl. 70318 - 86 400-9 ROCO-SP-145597 145597 445,26
71 Führerhaus 70318 - 086 400-9 ROCO-SP-145598 145598 103,32
72 Nummertafel 70318 - 086 400-9 ROCO-SP-145600 145600 20,02
73 Laufblech o. Treppen - k.rot ROCO-SP-145601 145601 34,44
74 Wasserkasten 70318 - 086 400-9 ROCO-SP-145602 145602 159,41
75 DB-Lampe hinten BR86 - schwarz ROCO-SP-145603 145603 8,12
76 Linse D=2,2 f. DB-Lampe ROCO-SP-145604 145604 7,13
77 Zurüstbeutel - BR86 / BR086 ROCO-SP-145605 145605 29,27
78 Tafelsatz 70318 - 086 400-9 ROCO-SP-145606 145606 43,30

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.