Locomotiva cu abur clasa 44, DR

Locomotiva cu abur clasa 44, DR
- 14% SCARA: H0ROCO-70663

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU VERIFICA DATA LIVRARE

1 692.78 Lei

-

1 980.55 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE REICHSBAHN

Locomotiva grea cu aburi clasa 44 a Deutsche Reichsbahn.

Model cu ardere de combustibil.

Transmisie pe doua axe ale tenderului si pe toate cele cinci axe ale locomotivei actionate prin arborele cardanic.

* Model foarte detaliat . Multe piese aplicate separat. *

Roti metalice cu spite

După sfarsitul razboiului, multe locomotive ale DR au fost modernizate cu ardere de combustibil. Clasa 44 a devenit coloana vertebrala a serviciului de trenuri grele de marfa pana cand a fost inlocuita de locomotivele moderne diesel / electrice. Datorita puterii lor enorme de tractiune, locomotivele au fost numite si „Jumbos”. Ultimele au fost scoase din functiunea DR in 1986.

"

"

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :7
  • Raza minima :358 mm
  • Volant :da
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :2
  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare inchisa la tender

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune conform standardelor NEM 652 cu dispozitiv de conectare
  • Motor :Motor cu 5 poli
  • Far :Ambele parti ale trenului sunt echipate cu faruri triple dependente de directie

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :260 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Brückenstecker :'.: - schwarz ROCO-SP-100644 100644 13,53
2 Dachgitter lack. - schwarz ROCO-SP-101918 101918 13,53
3 Zahnrad Z=17 M0,4 ger. - schw. ROCO-SP-106722 106722 8,12
4 Set de piese detasabile negre ROCO-SP-107808 107808 8,12
5 TS - Dampfl. BR02/BR18/BR44 ROCO-SP-108252 108252 34,44
6 TS - Tender m. Lok-Tender-Kup. ROCO-SP-108259 108259 43,30
7 Getriebesatz Tender 2-tlg. ROCO-SP-108262 108262 34,44
8 Getriebeboden Tender - karminr ROCO-SP-108263 108263 24,60
9 Tenderradsatz m.Haftr.m.Zahnr. ROCO-SP-108265 108265 43,30
10 Zubehörrahmensatz - schwarz ROCO-SP-108322 108322 17,47
11 Tendergriffstange 18,5 mm ROCO-SP-108591 108591 8,12
12 Lampă de sârmă T1 16V / 30mA ROCO-SP-109321 109321 20,02
13 TS - Kessel - schwarz ROCO-SP-109488 109488 29,27
14 Drahtstift 0,5x20 mm - ch.schw ROCO-SP-110641 110641 8,12
15 Zahnrad Z=14 M0,4 gerade ROCO-SP-111115 111115 7,13
16 Kardanwelle + Kardanhülse ROCO-SP-111765 111765 8,12
17 TS - Tender BR01/BR4. - k.rot ROCO-SP-111767 111767 13,53
18 Tenderplatine kpl. - BR01-BR44 ROCO-SP-111786 111786 177,12
19 Tender-Heckleiter l+r - schw. ROCO-SP-111805 111805 13,53
20 Tenderdrahtstange - schwarz ROCO-SP-111806 111806 8,12
21 Platinenhalter + Tenderkuppl. ROCO-SP-111829 111829 13,53
22 Modulhalter f. Tender ROCO-SP-111877 111877 7,13
23 Schneckendeckel ROCO-SP-111987 111987 8,12
24 Doppelseitiges Klebeband 25x12 ROCO-SP-112629 112629 7,13
25 TS - Bremsgestänge + Laufstege ROCO-SP-113168 113168 13,53
26 TS - Fenster + Lichtleiter ROCO-SP-113169 113169 43,30
27 TS - Windleitblech BR44 - schw ROCO-SP-113170 113170 29,27
28 Teilesatz BR44 - karminrot ROCO-SP-113171 113171 29,27
29 Kuppelstange links lang ROCO-SP-113173 113173 17,47
30 Kuppelstange rechts lang ROCO-SP-113174 113174 17,47
31 Kuppelstange rechts kurz ROCO-SP-113175 113175 17,47
32 Kuppelstange links kurz ROCO-SP-113176 113176 17,47
33 Lokplatine kpl. - BR43/BR44 ROCO-SP-113177 113177 208,61
34 Zurüstbeutel - Dampflok BR44 ROCO-SP-113180 113180 74,78
35 TS - Laufgestell, Behälter ROCO-SP-113182 113182 24,60
36 Bremszylinder l+r - karminrot ROCO-SP-113183 113183 13,53
37 TS - Kessel BR44/Ty4 - schwarz ROCO-SP-113185 113185 34,44
38 Pufferbohlenstufe l+r karminr. ROCO-SP-113186 113186 13,53
39 Osie cu greutate mare - fara unelte ROCO-SP-113187 113187 43,30
40 Radsatz mitt.Gew.m.Zahnr. rot ROCO-SP-113188 113188 43,30
41 Treibradsatz kl.Gew.m.Achsl.la ROCO-SP-113189 113189 43,30
42 Osie vagon carbuni cu HR si ZR ROCO-SP-113190 113190 43,30
43 Set roti fata - BR58 - rosu carmin ROCO-SP-113191 113191 24,60
44 Vorlaufgestellfeder gebogen ROCO-SP-113192 113192 9,59
45 Tendertür links kpl. ROCO-SP-113193 113193 17,47
46 Tendertür rechts kpl. ROCO-SP-113194 113194 17,47
47 Motor m. Schwungm.+2 Schn.+KS ROCO-SP-113197 113197 272,08
48 Zylinderblock - BR44/Ty4 ROCO-SP-113198 113198 43,30
49 Kesselgewicht - BR43/BR44 ROCO-SP-113199 113199 20,02
50 Kesselsteckteile - BR44/Ty4 ROCO-SP-113200 113200 29,27
51 Mutter M2 - unlackiert ROCO-SP-113201 113201 7,13
52 Lichtleiter Tender ROCO-SP-113204 113204 8,12
53 TS - Tender - BR44/BR01 ROCO-SP-113205 113205 13,53
54 Einfüllstutzen + Trittbrett ROCO-SP-113206 113206 13,53
55 TS - Griffstangen - chem.schw. ROCO-SP-113207 113207 43,30
56 Schneckensatz Z=1 m. Kardank. ROCO-SP-113222 113222 51,17
57 Șaibă ROCO-SP-113790 113790 8,12
58 Lokunterteil/Bremsb. - BR43/44 ROCO-SP-113994 113994 43,30
59 Bürstenfeder H0 D=2,8/1,6 L=8 ROCO-SP-114197 114197 7,13
60 Tenderaufsatz BR01 / BR44 ROCO-SP-114216 114216 43,30
61 Tenderleitungsatz - BR01/43/44 ROCO-SP-114666 114666 13,53
62 Surub GF + M1.6x4 mm ROCO-SP-114850 114850 7,13
63 Surub GF + M1.6x4 mm ROCO-SP-114854 114854 7,13
64 Surub GF M2x4 mm ROCO-SP-114877 114877 7,13
65 GF-Schraube M2x25 mm ROCO-SP-115533 115533 7,13
66 Tendergetriebe kpl. m . Zahnr. ROCO-SP-115542 115542 51,17
67 Tendertürfeder D=0,2 L=23,5 mm ROCO-SP-115554 115554 7,13
68 TS - Sandfallrohre BR44 ROCO-SP-116861 116861 13,53
69 Stellstange Nirosta ROCO-SP-116862 116862 7,13
70 Einfüllstutzen - schwarz ROCO-SP-116870 116870 7,13
71 Tenderblende runde Lager + BB ROCO-SP-117467 117467 9,59
72 Wasserklappe li.+re. - schwarz ROCO-SP-120293 120293 9,59
73 Motorspange ROCO-SP-121691 121691 9,59
74 Seuthehülse 20 mm - Messing ROCO-SP-121844 121844 20,02
75 Lichtleiter Lok BR043/BR44 ROCO-SP-121854 121854 9,59
76 Tenderradsatz o.Haftr.o.Zahnr. ROCO-SP-121877 121877 24,60
77 TS - Bolzen 1,0/1,5 mm - gold ROCO-SP-138970 138970 13,53
78 Steuerung kpl. BR44 ROCO-SP-139418 139418 641,08
79 TS - Tenderlichtleiter BR03/44 ROCO-SP-141235 141235 9,59
80 Saiba 2,1x4 / 0,2 mm ROCO-SP-86108 86108 7,13
81 Arc de tensionare D = 2,5 L = 2,7 / 5,8 mm ROCO-SP-86208 86208 7,13
82 Kegeldruckfeder D=4,8/3,6x4,3 ROCO-SP-86234 86234 7,13
83 Zahnrad Z=21 M0,4 gerade ROCO-SP-86414 86414 7,13
84 Schneckenzahnrad Z=16re/17ger ROCO-SP-86419 86419 13,53
85 Schneckenzahnrad Z=15re./14ge. ROCO-SP-86490 86490 9,59
86 Zahnrad Z=24 M0,4 gerade - rot ROCO-SP-86516 86516 7,13
87 Puffer rund flach - Metall ROCO-SP-88502 88502 9,59
88 Puffer rund gewölbt - Metall ROCO-SP-88503 88503 9,59
89 Standardkupplung ROCO-SP-89246 89246 13,53
90 Kohlebürste HO ROCO-SP-89743 89743 13,53
91 Rulment pentru arborele melc D = 2H7 ROCO-SP-89749 89749 13,53
92 Inneneinrichtung BR44 - schw. ROCO-SP-92173 92173 34,44
93 Domsteg mit Rand ROCO-SP-92376 92376 7,13
94 Luftpumpe rechts - schwarz ROCO-SP-92378 92378 9,59
95 Wasserpumpe links - schwarz ROCO-SP-92379 92379 9,59
96 Kesselunterteil - BR43/BR44 ROCO-SP-92415 92415 20,02
97 Deckel f. Mutter BR43 / BR44 ROCO-SP-92416 92416 7,13
98 Einrastteil BR43 / BR44 ROCO-SP-92417 92417 7,13
99 Tava mijlocie ICE-2 - gri bazalt ROCO-SP-92419 92419 7,13
100 TS - Schiebereinsatz Zylinder ROCO-SP-92420 92420 7,13
101 Kolbenschutzrohr ROCO-SP-92421 92421 7,13
102 Domdeckel BR043 / BR44 ROCO-SP-92423 92423 7,13
103 Schieberverstellhebel ROCO-SP-92426 92426 7,13
104 Generator - schwarz ROCO-SP-92427 92427 8,12
105 Ölkanne - bronze ROCO-SP-92453 92453 8,12
106 Rauchfang lang BR43/44 / Typ 4 ROCO-SP-92479 92479 13,53
107 Draht 0,4x100 mm - schwarz ROCO-SP-92610 92610 8,12
108 Lokgrundrahmen 70664-44 0104-8 ROCO-SP-144549 144549 43,30
109 Tendergehäuse 70664-44 0104-8 ROCO-SP-144550 144550 129,40
110 Nummertafeln 70664 - 44 0104-8 ROCO-SP-144551 144551 20,02
111 Tendergrundrahmen 70664 - BR44 ROCO-SP-144552 144552 74,78
112 Kessel kpl. 70664 - 44 0104-8 ROCO-SP-144553 144553 641,08
113 Führerhaus 70664 - 44 0104-8 ROCO-SP-144554 144554 129,40
114 Umlaufblech 70664 - 44 0104-8 ROCO-SP-144555 144555 103,32
115 Tafelsatz 70664 - DR 44 0104-8 ROCO-SP-144557 144557 43,30

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.