Locomotiva cu aburi, clasa 44, DR, cu sunet digital

Locomotiva cu aburi, clasa 44, DR, cu sunet digital
- 14% SCARA: NFLEI-714476

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU 2021-06-01

1 989.51 Lei

-

2 327.73 Lei

SCARA: N

EPOCA: IV

ELECTRIC: 2L - Digit

SUNET: DA

COMPANIE: DR

Locomotiva cu aburi clasa 44 a Deutsche Reichsbahn. Model cu tender de cărbune.

Funcții de lumină și sunet comutabile digital

Iluminarea interioară a cabinei șoferului comutabilă digital

Iluminare comutabilă digital cu 3 lămpi pe fiecare parte

Deflectoare de fum DR ridicate

Pompele in zona frontală

Cabina mecanicului tip ÜK

Axe motrice centrale cu flanșe joase

Vedere liberă prin rezervor și șasiu

Conectata la curent prin sasiu si tender

Locomotiva a fost folostita pentru trenurile de marfa grea

Sunet dezvoltat de Henning

Cu programul standard de locomotive, Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (DRG) și-a pus accentul și pe dezvoltarea unei puternice locomotive pentru trenuri de mărfuri. Din locomotiva cu motor triplu, care a fost desemnată BR 44, compania feroviară se aștepta să poată transporta trenuri de marfă de până la 1.200 t în dealuri și până la 600 t pe rampe abrupte. În 1926, primele zece locomotive au fost livrate și aveau un aranjament pe osie de 1'E h3. Abia în 1937, după ce cererea pentru trenuri a crescut, această locomotivă a intrat în producția de serie și a fost achiziționată în număr mare, în diferite versiuni. La sfârșitul anului 1945, 277 de locomotive funcționau în zona de ocupație sovietică, care va deveni ulterior teritoriul RDG. Datorită demarcării de după sfârșitul celui de-al doilea război mondial, erau disponibile doar cantități limitate de cărbune tare. Prin urmare, au fost inițial obligați să folosească cărbune brun intern. Datorită puterii calorice mai mici comparativ cu cărbunele tare, locomotivele au realizat doar jumatate din putearea lor.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :2
  • Raza minima :192 mm
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :2
  • Cuplaj :Close coupler motion link between locomotive and tender
  • Amenajare interioara :Driver's cab

ELECTRIC

  • Interfata :Electrical interface for traction units Next18
  • Motor :3 pole motor
  • Sunet :yes
  • Far :Digitally switchable triple front headlights
  • Far LED :yes
  • Decodor digital :MX659N18
  • Setari suplimentare lumina :yes
  • Iluminare LED :yes

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :141 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.