Locomotiva cu aburi, clasa 44.0, cu combustie de petrol, DR

Locomotiva cu aburi, clasa 44.0, cu combustie de petrol, DR
- 14% SCARA: NFLEI-714402

1 562.52 Lei

-

1 828.15 Lei

SCARA: N

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE REICHSBAHN

Locomotiva cu aburi clasa 44.0 cu combustie de petrol a Deutsche Reichsbahn (DR-Ost)

Epoca IV.

Constructie noua 2019!

Deflectoare de fum DR in pozitie inalta.

Usa pentru camera de fum cu incuietoare centralizata.

Lampi DR.

Pompe in zona frontala.

Fereastra pe acoperisul cabinei soferului.

Axe mediane cu flanse mici.

Vedere libera intre cazan si sasiu.

Cuplaj strans intre locomotiva si tender.

Sasiu fara sistem de control al trenului Indusi.

Aspecte tehnice:

Interfata digitala Next 18.

Intrare curent la locomotiva si tender.

Tractiune pe 4 roti.

Doua axe cu arc in tender.

Cuplaj apropiat pe partea din fata a locomotivei.

Prototip: Dupa fuziunea Länderbahnenului german cu Reichsbahn Gesellschaftin anii 1920, a fost dezvoltat un program pentru locomotive standard. De asemenea, a fost listata o noua locomotiva de marfuri cu cinci cuplaje. Zece modele de locomotive din seria 43 si zece modele de locomotive din seria 44 au fost achizitionate si testate ulterior. In cele din urma, seria cu trei cilindri 44 a fost castigatoarea. Cu toate acestea, nu s-au mai achizitionat locomotive, deoarece sarcina mare pe osie era potrivita doar pentru cateva trasee. Abia incepand din 1937, cand cerintele privind tractiunea trenului au devenit si mai severe, aceasta locomotiva a intrat in productia de serie si a fost achizitionata in numar mare in diferite modele. Tenderele utilizate au fost in principal de tipul 2 ‘2‚ T 32 și 2 ‘2‘ T 34. Datorita razboiului, s-au facut modificari simple la constructie si proiectare. Geamul lateral al cabinei soferului a fost inchis si scuturile de fum au fost indepartate. Dupa razboi, locomotivele au revenit la normal si au fost folosite ca versiuni standard. Dupa 1945, unele dintre locomotive au continuat sa functioneze pentru diferitele administratii feroviare europene. Locomotivele au putut transporta trenuri cu o sarcina totala de 1200 t, - pe rampe abrupte cu 600 t. Locomotivele cu aburi, cunoscute si sub denumirea de „Jumbo“ pentru puterea lor mare de tractiune, au fost folosite cu mare succes in aproape toata Germania si in multe alte tari europene. Locomotivele atingeau o viteza maxima de 80 km / h in treapta de mers inainte si 50 km / h in treapta de mers inapoi. 

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :2
  • Raza minima :192 mm
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :2
  • Cuplaj :Close coupler motion link between locomotive and tender
  • Amenajare interioara :Driver's cab

ELECTRIC

  • Interfata :Electrical interface for traction units Next18
  • Motor :3 pole motor
  • Far :Both sides of the vehicle are equipped with direction dependent triple headlights.
  • Far LED :yes

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :141 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.