Locomotiva cu aburi clasa 58, DB

Locomotiva cu aburi clasa 58, DB
- 14% SCARA: H0ROCO-71922

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU VERIFICA DATA LIVRARE

1 067.50 Lei

-

1 248.97 Lei

SCARA: H0

EPOCA: III

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BUNDESBAHN

Locomotiva cu aburi clasa 58 a Deutsche Bundesbahn.

■ Model aniversar - " 60 de ani de Roco "

■ Editie unica in ambalaje speciale si design clasic Tipul G 12 se bazeaza pe locomotiva de tip G 12.1 pe care compania Henschel o dezvoltase pentru Caile Ferate Turcesti. Prusia a preluat aceasta constructie si a achizitionat un total de 1168 utilaje pana in 1921. Acest tip puternic de locomotiva utilizat pentru serviciile de transport de marfa nu doar ca fost conceptul de baza al tipurilor standard ulterioare ale Reichsbahn-ului german, ci poate fi chiar considerat ca prima locomotiva standard. Pe langa Prusia, administratiile feroviare din Baden, Saxonia, Wuerttemberg si Alsacia-Lorena au decis, de asemenea, sa achizitioneze masinaria cu trei cilindri. Cu numarul de banda 15 000 pe care il avea compania Henschel in august 1917, prima G 12 cu trenul nr. 5556 au fost livrate directorilor KPEV. Constructia a 1479 de locomotive au implicat 13 fabrici de locomotive. Baden a construit 88 de masinarii si a preluat inca 10 din Prusia, Saxonia a achizitionat 42, Württemberg 43 si Alsacia-Lorena 118 locomotive. Pentru utilizarea in regiunea saxona, Reichsbahn a pus in functiune alte 20 de locomotive. Dupa fuziunea Deutsche Länderbahnen, majoritatea locomotivelor au devenit parte a parcului de vehicule al Reichsbahn german. Masinariile de la Baden au primit numerele de functionare 58 201-225, 58 231-272, 58 281-303 și 58 311-318, cele din Saxonia numerele 58 401-462 si cele ale Cailor Ferate de Stat Württemberg au prezentat numerele de functionare 58 501 -543. Numerele 58 1001-2148 au fost rezervate locomotivelor prusace. Cu toate acestea, modelul 58 1001 era inca o masinarie care initial era destinata sa functioneze in Turcia, dar din cauza razboiului nu a mai fost livrata. La inceput, toate locomotivele din clasa G 12 aveau trei axe ale pr 3 T 20. Unele masinarii au fost ulterior cuplate cu cele mai mari, pr 2'2 'T 31.5. La sfarsitul anilor douazeci si apoi dupa 1950, diverse locomotive au fost refolosite in arderea de praf de carbune, dar au fost utilizate in acest design doar cativa ani. Aproximativ 480 de masini au ramas in Republica Federala dupa 1945 si aproximativ 435 de unitati au functionat pentru Reichsbahn-ul german din RDG. Pana in anul 1954, Bundesbahn a casat toate locomotivele din clasa G 12, in timp ce in RDG mai functionau unele masini pana in primavara anului 1977."

"

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :3
  • Raza minima :358 mm
  • Volant :nu
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :2
  • Cuplaj :NEM shaft 362 without close coupling mechanism at the tender

ELECTRIC

  • Interfata :nu
  • Motor :Motor cu 5 poli
  • Far :Faruri duble dependente de directie

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :213 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 TS - iluminare vagon de carbuni BR01/BR41 ROCO-SP-101216 101216 103,32
2 Fereastra stanga + dreapta BR58 / G12 ROCO-SP-105013 105013 17,47
3 Clopot BR58 - negru ROCO-SP-105015 105015 8,12
4 Cablu parte inferioara BR58 - rosu carmin ROCO-SP-105017 105017 7,13
5 Ghid de lumina parte inferioara BR58 / G12 ROCO-SP-105019 105019 9,59
6 Lanterna BR17 / BR50 / BR58 ROCO-SP-105020 105020 8,12
7 Capac luminos BR58 / G12 ROCO-SP-105021 105021 7,13
8 Cadru de alimentare cpl. BR58 - rosu ROCO-SP-105022 105022 43,30
9 Cablu pentru vagon de carbuni BR58 - rosu carmin ROCO-SP-105027 105027 13,53
10 Treapta stanga + dreapta BR58 - rosu carmin ROCO-SP-105028 105028 9,59
11 Treapta drept BR58 - rosu carmin ROCO-SP-105029 105029 8,12
12 Bloc cilindru BR58 - negru ROCO-SP-105041 105041 43,30
13 Vas de presiune a aerului ROCO-SP-105369 105369 13,53
14 Suport lampa BR58 / G12 ROCO-SP-106391 106391 7,13
15 Preincalzitorul BR58 ROCO-SP-106482 106482 9,59
16 Zubehörrahmensatz - schwarz ROCO-SP-108322 108322 17,47
17 Lampa ST2.8 T3 / 4 16V 30 mA ROCO-SP-109088 109088 24,60
18 Baza locomotivei BR58 - rosu carmin ROCO-SP-110903 110903 66,91
19 Obiectiv -> de asemenea, 2 x in 108673 ROCO-SP-110905 110905 7,13
20 Placa lanterna BR58 / G12 ROCO-SP-110906 110906 7,13
21 Cadru de baza pentru vagon de carbuni BR58 - rosu carmin ROCO-SP-110908 110908 74,78
22 Placade circulatie DB BR58 ROCO-SP-110918 110918 74,78
23 GF-Schraube M1,6x10 mm ROCO-SP-114881 114881 7,13
24 Contactati capacul suportului BR58 / G12 ROCO-SP-114989 114989 7,13
25 Decoratiuni interioare BR58 / G12 ROCO-SP-114991 114991 34,44
26 Control cpl. 71922-58 1849 ROCO-SP-144288 144288 492,49
27 Baza locomotivei BR58 - rosu carmin ROCO-SP-144289 144289 43,30
28 Carcasa vagon de carbuni 71922 - 58 1849 ROCO-SP-144290 144290 129,40
29 PANOU CIRCUIT CU DIODA ROCO-SP-64402000 64402000 6,40
30 Motor cu melc + instructiuni ROCO-SP-85030 85030 246,49
31 Surub M1.6x12 mm - negru ROCO-SP-85728 85728 7,13
32 Schraube M1,4x3,2/1,1 mm ROCO-SP-85764 85764 7,13
33 Surub 6K M1x3.6 - argintiu / maro ROCO-SP-85765 85765 7,13
34 Schraube M1,4x3,2x1,5 brüniert ROCO-SP-85770 85770 8,12
35 Surub dublu filetat M2x1,2 mm ROCO-SP-85778 85778 7,13
36 Surub M2x25 mm - negru ROCO-SP-85807 85807 7,13
37 Schraube M2,2x9,5 mm - schwarz ROCO-SP-85808 85808 7,13
38 Manson distantier D = 1,7 / 2,2 3,5 mm ROCO-SP-86104 86104 13,53
39 Roata dintata Z = 22 M0.4 stanga ROCO-SP-86402 86402 7,13
40 Zahnrad Z=14 M0,4 rechts ROCO-SP-86403 86403 7,13
41 Zahnrad Z=14 M0,4 links ROCO-SP-86404 86404 7,13
42 Zahnrad Z=17 M0,4 rechts ROCO-SP-86405 86405 7,13
43 Zahnrad Z=17 M0,4 links ROCO-SP-86406 86406 7,13
44 Schnecke Z=1 M0,4 m. MS Hülse ROCO-SP-86713 86713 13,53
45 Puffer rund flach - Metall ROCO-SP-88502 88502 9,59
46 Puffer rund gewölbt - Metall ROCO-SP-88503 88503 9,59
47 Standardkupplung - Tender ROCO-SP-89203 89203 13,53
48 Cuplaj de locomotive de carbuni - cu lita ROCO-SP-89219 89219 34,44
49 KK-Sonderaufnahme - BR80 ROCO-SP-89284 89284 8,12
50 Tija de cuplare dreapta - rosu ROCO-SP-89569 89569 17,47
51 Tija de cuplare stanga - rosu ROCO-SP-89570 89570 17,47
52 Contact roata BR58 / G12 ROCO-SP-89966 89966 17,47
53 Osie vagon carbuni cu 2 HR si ZR ROCO-SP-90641 90641 43,30
54 Osie vagon carbuni cu HR si ZR ROCO-SP-90642 90642 34,44
55 Set roti fata - BR58 - rosu carmin ROCO-SP-90929 90929 24,60
56 Osie cu greutate mica - fara unelte ROCO-SP-90930 90930 43,30
57 Osie cu greutate mare - fara unelte ROCO-SP-90931 90931 43,30
58 Suport cutie de viteze - BR58 / Rh658 ROCO-SP-91860 91860 20,02
59 Lanterna de schimb BR58 / G12 ROCO-SP-91861 91861 13,53
60 Lumina stanga masinist vagon de carbuni ->106404 ROCO-SP-91863 91863 9,59
61 Lumina dreapta masinist vagon de carbuni ->106404 ROCO-SP-91864 91864 9,59
62 Placa diagonala BR58 / G12 - negru ROCO-SP-91868 91868 7,13
63 Cilindru de schimb mijloc BR58 ROCO-SP-91870 91870 7,13
64 Tub de protecție a tijei pistonului BR58 - negru ROCO-SP-91871 91871 7,13
65 Insertie culisanta BR58 - negru ROCO-SP-91872 91872 7,13
66 Pompa de apa BR58 - negru ROCO-SP-91875 91875 13,53
67 Pompa de aer BR58 - negru ROCO-SP-91876 91876 13,53
68 Cilindru de frana stanga - rosu ROCO-SP-91878 91878 8,12
69 Cilindru de frana dreapta - rosu ROCO-SP-91879 91879 8,12
70 Capac vagon de carbuni BR58 - negru ROCO-SP-91881 91881 7,13
71 Cadru de stivuire a carbunelui BR58 - negru ROCO-SP-91882 91882 13,53
72 Generator BR58 - negru ROCO-SP-91883 91883 7,13
73 Racitor cilindru BR58 ROCO-SP-91884 91884 7,13
74 Balustrada boiler D=0,4x94 mm ROCO-SP-91885 91885 7,13
75 Set piese - Manerele cabinei masinistului - negru ROCO-SP-91886 91886 7,13
76 Manerele cabinei masinistului stanga -->91886 ROCO-SP-91887 91887 7,13
77 Manerele cabinei masinistului dreapta -->91886 ROCO-SP-91888 91888 7,13
78 Stalpul cabinei masinistului - stanga ROCO-SP-91889 91889 7,13
79 Maner de ghidare ROCO-SP-91890 91890 7,13
80 Supapa de comanda a alternatorului BR58 ROCO-SP-91891 91891 7,13
81 Linia de preincalzire BR58 - negru ROCO-SP-91892 91892 7,13
82 Supapa de preincalzire BR58 - negru ROCO-SP-91893 91893 7,13
83 Scurgere preincalzitor BR58 - negru ROCO-SP-91894 91894 7,13
84 Linia de alimentare a preincalzitorului BR58 - negru ROCO-SP-91895 91895 7,13
85 Preincalzitor linie retur BR58 negru ROCO-SP-91896 91896 7,13
86 Linia cabinei soferului BR58 - negru ROCO-SP-91897 91897 7,13
87 Linia rezervorului BR58 - negru ROCO-SP-91898 91898 7,13
88 Linia supapelor rezervorului BR58 - negru ROCO-SP-91900 91900 13,53
89 Roata manuala a rezervorului BR58 - negru ROCO-SP-91902 91902 7,13
90 Parghie de reglare BR58 - negru ROCO-SP-91903 91903 7,13
91 Axa de comutare a supapei lungi BR58 ROCO-SP-91904 91904 7,13
92 Axa de comutare a supapei scurte BR58 ROCO-SP-91905 91905 7,13
93 Ochi balustrada ROCO-SP-92351 92351 7,13
94 Cutie de viteze completa cu angrenaje ROCO-SP-92703 92703 103,32
95 Coperta vagon de carbuni completa BR58 - rosu carmin ROCO-SP-92704 92704 7,13
96 Lampa MS4 T1 1/4 lunga 16V 50 mA ROCO-SP-93733 93733 20,02
97 Rezervor 21 mm cu gauri BR58 ROCO-SP-94857 94857 13,53
98 Recipient auxiliar BR58 - negru ROCO-SP-94858 94858 9,59
99 Cuplaj de locomotivă cu cont. ROCO-SP-94863 94863 24,60
100 Rezervor cpl. 71922 - DB 58 1849 ROCO-SP-144537 144537 641,08
101 Cabina masinistului 71922 - DB 58 1849 ROCO-SP-144538 144538 74,78
102 Partea inferioara a rezervorului + capacul piulitei ROCO-SP-144539 144539 34,44
103 Geanta accesorii - DB BR58 1849 ROCO-SP-144540 144540 74,78
104 Circuit cpl. BR58 ROCO-SP-144598 144598 85,61

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.