Locomotiva cu aburi, clasa 78, DB

Locomotiva cu aburi, clasa 78, DB
- 14% SCARA: NFLEI-707504

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU 2021-06-01

878.20 Lei

-

1 027.49 Lei

SCARA: N

EPOCA: III

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DB

Locomotiva cu aburi clasa 78 a Deutsche Bundesbahn.

Versiune echipată cu prelungire a tenderului

Ventilator deasupra cabinei mecanicului

T 18 Prusac a fost ultima locomotivă cu tender dezvoltată pentru căile ferate de stat Prusace. Locomotiva a fost concepută inițial pentru servicii pe insula Rügen ca înlocuitor pentru T 12 și T 10. Locomotiva a apărut atunci când, în 1912, a fost concepută o anumită clasă de locomotive care trebuia să circule cu trenuri expres și de călători în zonele de frontieră. Proiectarea unei locomotive cu tender cu șasiu simetric a fost avută în vedere, deoarece, spre deosebire de o locomotivă de remorcare, era capabilă să ruleze la fel de repede înainte și înapoi și, de asemenea, putea fi folosita pentru calatoriile de intoarcere fără a fi necesară intoarcerea ei. Puterea și viteza sa maximă trebuiau să fie aceleași cu cele ale modelului P 8. Robert Garbe a proiectat această locomotivă cu tender 2'C2 'pentru a atinge o viteză maximă de 100 km / h cu o sarcină pe osie de 17 tone și a contractat Vulkan Werke în Stettin să-l construiască. A primit denumirea T 18.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :3
  • Raza minima :192 mm
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :1
  • Cuplaj :In-house produced coupling

ELECTRIC

  • Motor :3 pole motor
  • Far :Both sides of the vehicle are equipped with direction independent triple headlights

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :93 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.