Locomotiva diesel BB 63000 cu vagon de marfa, SNCF, Analog

Locomotiva diesel BB 63000 cu vagon de marfa, SNCF, Analog
- 14% SCARA: H0ROCO-51335

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU 2021-06-01

878.20 Lei

-

1 027.49 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV-V

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: FRENCH STATE RAILWAYS

Set de Start Analog: Locomotiva diesel BB 63000 cu vagon marfa SNCF (French State Railways)

Contine:

1 locomotiva diesel BB 63000

2 vagoane telescopice

1 regulator electronic manual

1 sursa de alimentare la priza

Configuratie ROCO LINE (cu pat de balast):

12 sine curbe R2,

5 sine drepte G1,

1 sina dreapta G½,

1 sina de alimentare (G½)

Dimensiunea configuratiei: 170 x 100 cm

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Raza minima :358 mm
  • Volant :da
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :1
  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare inchisa

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune conform standardelor NEM 652 cu dispozitiv de conectare
  • Motor :Motor cu 5 poli
  • Far :Faruri duble dependente de directie
  • Decodor digital :NEM 652

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :500 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Brückenstecker :'.: - schwarz ROCO-SP-100644 100644 13,53
2 Laternenleuchtstab lang ROCO-SP-101493 101493 9,59
3 Laternenleuchtstab kurz ROCO-SP-101494 101494 9,59
4 Set container + piesă supapă ROCO-SP-107683 107683 20,02
5 TS - Geländer - kieselgrau ROCO-SP-107686 107686 29,27
6 Kontakthalter BB-63000 bas.gr. ROCO-SP-107689 107689 7,13
7 TS - Schalldampfrohr + Tacho ROCO-SP-107691 107691 17,47
8 Sirene - SNCF BB-63000 ROCO-SP-107693 107693 8,12
9 Esapament lacuit - SNCF BB-63xxx ROCO-SP-107699 107699 8,12
10 Platine kpl. BB-63xxx Pl.8 ROCO-SP-108823 108823 148,58
11 Lampă de sârmă T1 16V / 30mA ROCO-SP-109321 109321 20,02
12 Puffer SNCF BB - basaltgrau ROCO-SP-110584 110584 7,13
13 Schneckensatz Z=1 m. Kardansch ROCO-SP-114076 114076 51,17
14 Surub GF M2x5 mm ROCO-SP-114966 114966 7,13
15 Kurzkupplung - Vorentkupplung ROCO-SP-115550 115550 13,53
16 Set de roți cu inele adezive + unelte ROCO-SP-121105 121105 43,30
17 Set de roti cu roata dintata sau inel adeziv ROCO-SP-121106 121106 34,44
18 Scheinwerfer kurz + lang ROCO-SP-122408 122408 13,53
19 Zurüstbeutel - SNCF BB-63xxx ROCO-SP-122410 122410 51,17
20 DG-Blende + Bremsbacken ROCO-SP-122945 122945 24,60
21 Kupplung kpl. - Standardkuppl. ROCO-SP-134847 134847 20,02
22 Zurüstbeutel - Teleskophw.SNCF ROCO-SP-137180 137180 43,30
23 Kupplungskammer - basaltgrau ROCO-SP-138622 138622 7,13
24 Dach m. Loch lack. - ROCO-SP-138626 138626 17,47
25 Eșapament dreapta stânga SNCF BB-63xxx ROCO-SP-138627 138627 8,12
26 TS - Gehäuse lack. - ROCO-SP-138631 138631 13,53
27 Getriebesatz 3tlg. - basaltgr. ROCO-SP-138992 138992 17,47
28 Kupplungsdeckel - basaltgrau ROCO-SP-138993 138993 8,12
29 Motor m. Schwungm.+ Kardansch. ROCO-SP-85060 85060 272,08
30 Schraube M2x6 mm - schwarz ROCO-SP-85672 85672 7,13
31 Saiba 2,1x4 / 0,2 mm ROCO-SP-86108 86108 7,13
32 Zahnrad Z=14 M0,4 rechts ROCO-SP-86403 86403 7,13
33 Zahnrad Z=14 M0,4 links ROCO-SP-86404 86404 7,13
34 Capacul elicei scurt de 1,5 mm ROCO-SP-87129 87129 8,12
35 Kardanwelle 8,5 mm ROCO-SP-87133 87133 8,12
36 Kardanwelle 9,5 mm ROCO-SP-87154 87154 7,13
37 Standardkupplung ROCO-SP-89246 89246 13,53
38 Rulment pentru arborele melc D = 2H7 ROCO-SP-89749 89749 13,53
39 Radkontakt L=34,3 mm ROCO-SP-89804 89804 7,13
40 Leuchtstab lang ROCO-SP-91308 91308 9,59
41 Leuchtstab kurz ROCO-SP-91309 91309 9,59
42 Fereastra din fata - ICE-2 ROCO-SP-91328 91328 24,60
43 Spange ROCO-SP-91333 91333 7,13
44 VCI-Rostschutzfolie 160x200 mm ROCO-SP-96297 96297 9,59
45 Puffer eckig - mahagonibraun ROCO-SP-98870 98870 7,13
46 Grundrahmen 51335 - BB-463812 ROCO-SP-146466 146466 148,58
47 Gehäuse kpl. 51335 - BB-463812 ROCO-SP-146467 146467 330,13
48 Kabine 51335 - SNCF BB-463812 ROCO-SP-146468 146468 148,58

    Reviews (0)

    SCRIE UN REVIEW
    GAUGE (ECARTAMENT)

    Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

    Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

    Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

    EPOCI FEROVIARE

    EPOCA I: 1835-1920

    Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

    EPOCA II: 1920-1950

    Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

    EPOCA III: 1950-1970

    Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

    EPOCA IV: 1970-1990

    Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

    EPOCA V: 1990-2007

    Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

    EPOCA VI: 2007-

    Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.