Locomotiva diesel clasa 228, DR

Locomotiva diesel clasa 228, DR
- 14% SCARA: NFLEI-721472

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU VERIFICA DATA LIVRARE

1 354.10 Lei

-

1 584.29 Lei

SCARA: N

EPOCA: V

ELECTRIC: 2L - Digit

SUNET: DA

COMPANIE: DEUTSCHE REICHSBAHN

Locomotivă diesel clasa 228 a Deutsche Reichsbahn

Noul design 2019!

Model cu decodor digital de detectare a sarcinii integrat și conform sunetului original.

■ Model pictat în „Sparlack”

■ Versiunea cu 4 osii

■ Iluminare interioară în cabina șoferului

■ Sunet Henning

Motor cu 5 poli cu volant.

Tractiune pe patru osii și două roti de tracțiune.

Interfață conform standardelor Next18.

Cuplaj strans conform standardelor NEM 355 și mecanism de ghidare.

Faruri LED triple, albe și roșii, care se schimbă odată cu direcția de deplasare.

Prototip: seria de locomotive V 180 a Deutsche Reichsbahn a fost cea mai mare locomotiva diesel construită vreodată în RDG. Acesta a fost inițial construit într-o versiune cu patru axe, cu două boghiuri cu 2 axe - ulterior au existat și variante cu 6 axe. Versiunea cu șase axe, cu o sarcină redusă pe osie, de 15,6 t, este considerată și astăzi o capodoperă a inginerilor implicați. Sarcina redusă pe osie permite o utilizare universală, astfel încât locomotiva poate funcționa și pe linii de clasă. În plus, are și licența de a transporta trenurile pe secțiuni de cale ferată abrupte. V 180 a înlocuit diferite serii de locomotive cu aburi din clasele de performanță peste V 100 și, prin urmare, a accelerat schimbarea tracțiunii la Reichsbahn-ul german. Cele trei locomotive 118 548, 550 și 552 au fost repartizate în RDG și au transportat trenuri de stat. În 1995, ultimele locomotive de acest tip au încetat să funcționeze pentru DB AG. Ulterior, numeroase locomotive au fost vândute companiilor feroviare private. 

"

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Traction tyres :2
  • Volant :yes
  • Cuplaj :NEM shaft 355 with close coupling mechanism

ELECTRIC

  • Interfata :Electrical interface for traction units Next18
  • Motor :5-pole motor
  • Sunet :yes
  • Far :Direction dependent triple front headlights and dual rear headlights.
  • Far LED :yes
  • Decodor digital :DCC
  • Setari suplimentare lumina :yes

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :121 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.