Locomotiva diesel clasa 233, DB AG

Locomotiva diesel clasa 233, DB AG
- 14% SCARA: H0ROCO-52496

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU VERIFICA DATA LIVRARE

624.72 Lei

-

730.93 Lei

SCARA: H0

EPOCA: VI

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BAHN AG 

Locomotiva diesel clasa 233 a Deutsche Bahn AG 

Varianta turnata!

■ Model la un pret deosebit de mic

■ Ca clasa 233, disponibila pentru prima data la Roco

■ Model puternic si fiabil pentru trenuri lungi autentice 

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :6
  • Raza minima :358 mm
  • Volant :da
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :2
  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare inchisa

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune PluX16
  • Motor :Motor cu 5 poli
  • Far :Faruri dublefata dependente de directie
  • Far LED :da

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :237 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 TS - Lichtleitstäbe ROCO-SP-101236 101236 17,47
2 Motorauflage BR132/233 u.ä. ROCO-SP-101238 101238 8,12
3 TS - Kardanw.+Schneckendeckel ROCO-SP-101240 101240 20,02
4 Schneckensatz Z=1 m. Kardansch ROCO-SP-101242 101242 51,17
5 Getriebesatz 2tlg. - eisengrau ROCO-SP-101244 101244 34,44
6 Puffer eckig - schwarz ROCO-SP-106775 106775 8,12
7 Kontakthalter BR232 - schwarz ROCO-SP-107586 107586 9,59
8 E-Lokführer - grau ROCO-SP-110407 110407 13,53
9 Kupplungskammer - schwarz ROCO-SP-111944 111944 8,12
10 TS - Blende, Fst.,Laufbl. schw ROCO-SP-112689 112689 51,17
11 Șaibă de împingere D = 2,1 / 4 H = 0,01 ROCO-SP-114622 114622 7,13
12 UIC-Steckdose - lichtgrau ROCO-SP-114633 114633 7,13
13 Surub GF M1.6x6 mm - negru ROCO-SP-114836 114836 7,13
14 Surub GF M2x5 mm ROCO-SP-114966 114966 7,13
15 Lichtabdeckungsfolie ROCO-SP-115215 115215 9,59
16 Arcul de contact D = 2,4 L = 11,6 mm ROCO-SP-116876 116876 7,13
17 Getriebedeckel - schwarz ROCO-SP-121182 121182 13,53
18 Führerstand lack. - weißalum. ROCO-SP-121183 121183 13,53
19 Laufblech lack. - verkehrsrot ROCO-SP-121184 121184 9,59
20 Schneckendeckel ROCO-SP-121285 121285 8,12
21 Brückenstecker TVS PLUX-16 ROCO-SP-133241 133241 29,27
22 TS - Gehäuse lack. - basaltgr. ROCO-SP-134679 134679 43,30
23 Platine kpl. BR132 - 4 LED´s ROCO-SP-140680 140680 148,58
24 Set de roti cu roata dintata sau inel adeziv ROCO-SP-140707 140707 34,44
25 Radsatz m.2Haftring. m.Zahnrad ROCO-SP-140708 140708 43,30
26 Scheinwerfer BR233 gepr. ROCO-SP-140713 140713 8,12
27 Grundrahmen BR232 - schwarz ROCO-SP-142636 142636 74,78
28 Tank BR233 lack.+bedr. - schw. ROCO-SP-142784 142784 29,27
29 Gehäuse kpl. 52497 - 233 233-6 ROCO-SP-142785 142785 360,14
30 Stinr- + Seitenfenster gepr. ROCO-SP-142786 142786 20,02
31 Zurüstbeutel - Diesellok BR233 ROCO-SP-142787 142787 34,44
32 Motor m. Schwungm.+Kardansch. ROCO-SP-85091 85091 272,08
33 Angrenaj Z = 17 M0.4 drept ROCO-SP-86418 86418 9,59
34 Schneckenzahnrad Z=16re/17ger ROCO-SP-86419 86419 13,53
35 Zahnrad Z=18 M0,4 gerade ROCO-SP-86460 86460 7,13
36 Zahnrad Z=14 M0,4 gerade - rot ROCO-SP-86480 86480 7,13
37 Capacul elicei scurt de 1,5 mm ROCO-SP-87129 87129 8,12
38 Standardkupplung ROCO-SP-89246 89246 13,53
39 Gummibettung ROCO-SP-89728 89728 8,12
40 Rulment pentru arborele melc D = 2H7 ROCO-SP-89749 89749 13,53
41 Radkontakt LD= 1,3 mm o. Big. ROCO-SP-89956 89956 9,59

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.