Locomotiva diesel clasa T679.1 cu vagoane de marfa, CSD, cu z21, digital

Locomotiva diesel clasa T679.1 cu vagoane de marfa, CSD, cu z21, digital
- 14% SCARA: H0ROCO-51332

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU VERIFICA DATA LIVRARE

1 601.85 Lei

-

1 874.16 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: CZECHOSLOVAKIAN STATE RAILWAYS

Set de start digital cu Z21, Locomotiva diesel clasa T679.1 cu vagon de marfa, CSD (Czechoslovakian State Railways)

Contine:

1 locomotiva diesel clasa T679.1, CSD

1 vagon rezervor cu patru osii 2 gondole cu patru osii

1 z21 start

1 Z21 multiMAUS

1 sursa de alimentare la priza

Configuratia ROCO LINE (cu pat de balast):

12 sine curbate R2,

14 sine drepte G1,

1 comutator stanga WI15,

1 sina dreapta G1 / 2,

1 sina de alimentare (G1 / 2),

1 bara de protectie pe sina,

1 piesa de capat de terasament si cateva piese de terasament.

Dimensiunea configuratiei: aprox. 240 x 100 cm.

z21 este un sistem digital cu design modular:

Incepeti cu z21 start si Z21 multiMAUS.

Este posibila actualizarea folosind un router WiFi. Veti avea nevoie si de un telefon sau un calculator, de codul de activare si de produsul 10814, alaturi de Z21 si WLANMAUS.

Daca aveti deja propriul router WiFi si stiti cum sa lucrati cu retele WiFi, atunci codul de activare 10818 este suficient pentru actualizarea mentionata anterior.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :6
  • Raza minima :358 mm
  • Volant :da
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :2
  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare mecanic

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune PluX22
  • Motor :Motor cu 5 poli
  • Far :Faruri dublefata dependente de directie
  • Far LED :da
  • Decodor digital :DCC

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :703 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Placă distanțieră ROCO-SP-106116 106116 7,13
2 Zahnrad Z=17 M0,4 ger. - schw. ROCO-SP-106722 106722 8,12
3 Kardanwelle 24,7 mm ROCO-SP-107011 107011 8,12
4 E-Lokführer - grau ROCO-SP-110407 110407 13,53
5 Angrenaj Z = 23 drept M0.4 = 111679 ROCO-SP-111679 111679 7,13
6 Schneckendeckel ROCO-SP-114820 114820 17,47
7 GF-Schraube M2x6 mm - schwarz ROCO-SP-114828 114828 7,13
8 Radkontakt l+r - ST44/M62 u.ä. ROCO-SP-114832 114832 13,53
9 Surub GF M1.6x6 mm - negru ROCO-SP-114836 114836 7,13
10 Türgriff M62/ST44 uä - Niro ROCO-SP-114843 114843 8,12
11 Führerstand m. Lampenkontakten ROCO-SP-114926 114926 20,02
12 Surub GF M2x5 mm ROCO-SP-114966 114966 7,13
13 DG-Blende + Bremsb. - schwarz ROCO-SP-115212 115212 24,60
14 Kurzkupplung - Vorentkupplung ROCO-SP-115550 115550 13,53
15 Chromleiste - M62/BR120/T679 ROCO-SP-116024 116024 7,13
16 Lüftergitter M62/T679 - chrom ROCO-SP-116025 116025 7,13
17 TS - Lichtleiter M62/ST44 ... ROCO-SP-116430 116430 8,12
18 Türfenster Taigatr - gepr.schw ROCO-SP-116433 116433 9,59
19 M-Kontaktfeder D=2,3 L=9,9 mm ROCO-SP-116812 116812 7,13
20 Dachlüfter - fenstergrau ROCO-SP-121411 121411 7,13
21 Schalldämpfer "Lugansk" ROCO-SP-121413 121413 9,59
22 TS - Gehäuse ROCO-SP-121417 121417 13,53
23 Osie 11 mm - izolata ROCO-SP-127193 127193 13,53
24 Zurüstbeutel - Handrad 3Sp.rot ROCO-SP-129269 129269 13,53
25 Kupplung kpl. - Standardkuppl. ROCO-SP-129620 129620 20,02
26 Grundrahmen - fenstergrau ROCO-SP-133113 133113 122,02
27 TS - Fahrwerk - fenstergrau ROCO-SP-133114 133114 34,44
28 TS-Deichselplatte+Tankhälften ROCO-SP-133116 133116 8,12
29 Getriebesatz 3tlg. - fenstergr ROCO-SP-133122 133122 51,17
30 TS - Blenden - fenstergrau ROCO-SP-133123 133123 29,27
31 Puffer eckig - schwarz ROCO-SP-134478 134478 7,13
32 Decoder MX630P PLUX 16 - ZIMO ROCO-SP-136162 136162 360,14
33 Fensterabd.+Sichtsch. lichtgr. ROCO-SP-136455 136455 13,53
34 DG-Blende+Bremsb.Y25 - schwarz ROCO-SP-136806 136806 29,27
35 Zurüstbeutel - Off.Güterw. CSD ROCO-SP-139472 139472 13,53
36 TS - Bremsschläuche + Zughaken ROCO-SP-139832 139832 17,47
37 Platine 2M62 Plux 22 o. So. ROCO-SP-140395 140395 122,02
38 LED-Flexplatine kpl. 2 LED´s ROCO-SP-140396 140396 20,02
39 TS - Führerstand M62 - mausgr ROCO-SP-140403 140403 20,02
40 Radsatz m.2Haftring. m.Zahnrad ROCO-SP-141739 141739 43,30
41 Set de roti cu roata dintata sau inel adeziv ROCO-SP-141740 141740 34,44
42 Mittelfenster T679 - gepr.schw ROCO-SP-142823 142823 9,59
43 Stirnfenster T679 - gepr. rot ROCO-SP-142824 142824 13,53
44 Puffer eckig links - schwarz ROCO-SP-200055 200055 7,13
45 Puffer eckig rechts - schwarz ROCO-SP-200056 200056 7,13
46 Motor m. 2 Schwungm.+Kardansch ROCO-SP-85111 85111 272,08
47 Radsatz 11 mm AC - n. iso ROCO-SP-85600 85600 13,53
48 Osie 11 mm - izolata ROCO-SP-85631 85631 13,53
49 Radsatz 11 mm AC - k.Sp.A ROCO-SP-85632 85632 13,53
50 Saiba 2,1x4 / 0,2 mm ROCO-SP-86108 86108 7,13
51 Arc de tensionare D = 2,5 L = 2,7 / 5,8 mm ROCO-SP-86208 86208 7,13
52 Zahnrad Z=14 M0,4 gerade - rot ROCO-SP-86480 86480 7,13
53 Schneckenzahnrad Z=15re./14ge. ROCO-SP-86490 86490 9,59
54 Capacul elicei scurt de 1,5 mm ROCO-SP-87129 87129 8,12
55 Standardkupplung ROCO-SP-89246 89246 13,53
56 Rulment pentru arborele melc D = 2H7 ROCO-SP-89749 89749 13,53
57 Puffer rund - schwarz ROCO-SP-98942 98942 7,13
58 Kupplung kurz - Standardkuppl. ROCO-SP-99719 99719 20,02
59 Kupplung lang - Standardkuppl. ROCO-SP-99720 99720 20,02
60 Schienenräumer offen lack. ROCO-SP-145549 145549 9,59
61 TS - Blenden T781 ROCO-SP-145550 145550 0,00
62 Gehäuse kpl.51332 - T781 280-3 ROCO-SP-145551 145551 546,12
63 Umlauf schmal T679 - karminrot ROCO-SP-145552 145552 9,59
64 Zurüstbeutel 51332-T781 280-3 ROCO-SP-145553 145553 51,17
65 Tafelsatz 51332 - T781 280-3 ROCO-SP-145554 145554 43,30

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.