Locomotiva diesel Sik cu vagoane de intretinere a caii ferate, NS, cu z21, digital

Locomotiva diesel Sik cu vagoane de intretinere a caii ferate, NS, cu z21, digital
- 14% SCARA: H0ROCO-51333

2 325.49 Lei

-

2 720.83 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: DA

COMPANIE: DUTCH STATE RAILWAYS

Set de start digital cu z21, Locomotiva diesel "Sik" seria 200/300 cu vagon de intretinere a caii ferate, NS (Dutch State Railways)

Contine:

1 locomotiva diesel clasa 200/300 cu cuplaj si sunet digital, NS

2 vagoane de miza pentru transportarea traverselor

1 z21 start

1 Z21 multiMAUS

1 sursa de alimentare la priza

■ Model cu cuplaj digital de manevra pentru mai multa distractie

■ Setari de lumina si sunet comutabile prin intermediul decodorului integrat conform modelului original

■ Locomotiva diesel cu macara

Configuratia ROCO LINE (cu pat de balast)

12 sine curbate R2,

14 sine drepte G1,

1 comutator stanga WI15,

1 sina dreapta G½,

1 sina de alimentare (G½),

1 bara de protectie,

1 piesa de terasament și cateva piese de terasament.

Dimensiunea configuratiei: aprox. 240 x 100 cm z21 este un sistem digital cu design modular:

Incepeti cu z21 start si Z21 multiMAUS.

Este posibila actualizarea folosind un router WiFi. Veti avea nevoie si de un telefon sau un calculator, de codul de activare si de produsul 10814, alaturi de Z21 si WLANMAUS.

Daca aveti deja propriul router WiFi si stiti cum sa lucrati cu retele WiFi, atunci codul de activare 10818 este suficient pentru actualizarea mentionata anterior.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :1
  • Raza minima :358 mm
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :1
  • Cuplaj :Control digital

ELECTRIC

  • Sunet :da
  • Far LED :da
  • Setari suplimentare lumina :Decodor la bord
  • Condensator tampon :da

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :403 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Rulmentul osiei - roșu-maro ROCO-SP-124596 124596 13,53
2 Puffer rund flach - rotbraun ROCO-SP-124797 124797 7,13
3 Puffer rund gewölbt - rotbraun ROCO-SP-124798 124798 7,13
4 Osie 11 mm - izolata ROCO-SP-127193 127193 13,53
5 Lautsprecher RA 15x11 DA 2403 ROCO-SP-129524 129524 51,17
6 TS - Bremsschläuche + Zughaken ROCO-SP-139832 139832 17,47
7 GF-Schraube M1,6x3 mm - schw. ROCO-SP-143760 143760 8,12
8 Motor cu melc + instructiuni ROCO-SP-143770 143770 74,78
9 Platine Sik NS Dig.Kuppl. So. ROCO-SP-143908 143908 924,96
10 Radsatz o. Haftring o. Zahnrad ROCO-SP-143909 143909 29,27
11 Radsatz m.2 Haftring + Zahnrad ROCO-SP-143910 143910 43,30
12 TS - Dig.Kupplung neu Sik ROCO-SP-143911 143911 34,44
13 Spule kpl. f. Dig.Kupplungslok ROCO-SP-143912 143912 51,17
14 Lokboden Sik - anthrazitgrau ROCO-SP-143913 143913 51,17
15 Schleifergewicht Sik - anthgr. ROCO-SP-143915 143915 20,02
16 Radkontakt l+r gebogen SIK NS ROCO-SP-143919 143919 34,44
17 Puffer flach - anthrazitgrau ROCO-SP-143921 143921 7,13
18 Puffer gewölbt - anthrazitgrau ROCO-SP-143922 143922 7,13
19 TS - Bremshebel Sik - sig.gelb ROCO-SP-143923 143923 13,53
20 Stirnlampe SIK NS - schwarz ROCO-SP-143927 143927 9,59
21 Fenster l+r SIK NS ROCO-SP-143929 143929 13,53
22 Griff Pufferbohle - anth.grau ROCO-SP-143930 143930 13,53
23 TS - Griffe FH SIK - anth.grau ROCO-SP-143931 143931 17,47
24 Rauchfang+Lüfterg. - anth.gr. ROCO-SP-143932 143932 9,59
25 Griffe kurz+lang - signalgelb ROCO-SP-143933 143933 17,47
26 LED-Abdeckung Sik 14x5x5 mm ROCO-SP-143936 143936 66,91
27 Blinddeckel Vit.SIK - signalg. ROCO-SP-143937 143937 8,12
28 Führerhausgewicht r+l - anth.g ROCO-SP-143938 143938 34,44
29 Camera ambreiajului cu L. - bas.gr ROCO-SP-143939 143939 8,12
30 Radsatz 11 mm AC - n. iso ROCO-SP-85600 85600 13,53
31 Arc de tensionare D = 2,5 L = 2,7 / 5,8 mm ROCO-SP-86208 86208 7,13
32 Standardkupplung ROCO-SP-89246 89246 13,53
33 Kupplung kurz - Standardkuppl. ROCO-SP-99746 99746 20,02
34 Federdraht L=18 D=0,25 mm ROCO-SP-145095 145095 8,12
35 GF-Schraube + M1,6x14 mm schw. ROCO-SP-145805 145805 9,59
36 Grundrahmen Sik m.Kran anth.gr ROCO-SP-145806 145806 51,17
37 Boghiu Sik cu macara ROCO-SP-145807 145807 159,41
38 TS - Sandkasten Sik m. Kran ROCO-SP-145808 145808 13,53
39 TS - Laufbretter SIK - weißal. ROCO-SP-145809 145809 20,02
40 Gehäuse kpl.51333 - Sik NS 368 ROCO-SP-145810 145810 360,14
41 Kabine kpl. 51333 - Sik NS 368 ROCO-SP-145811 145811 129,40
42 Vorbau 51333 - SIK NS 368 ROCO-SP-145812 145812 129,40
43 Blinklicht Sik NS - rot ROCO-SP-145813 145813 9,59
44 Dach Kran Sik NS - anth.grau ROCO-SP-145814 145814 20,02
45 Dachaufsatz Gitter - anth.grau ROCO-SP-145815 145815 17,47
46 Kran kpl. SIK NS - signalgelb ROCO-SP-145816 145816 34,44
47 Zugfunkántenne Sik - weißalum. ROCO-SP-145817 145817 13,53
48 Hydrauliktank Sik - signalgelb ROCO-SP-145818 145818 7,13
49 Stirnlampe SIK l+r - anth.grau ROCO-SP-145871 145871 9,59
50 Zurüstbeutel 51333 - Sik 368 ROCO-SP-145872 145872 74,78
51 TS - Lichtleiter + Linsen SIK ROCO-SP-145873 145873 17,47
52 Zurüstbeutel - Rungenw.B 51333 ROCO-SP-145877 145877 74,78
53 Zurüstbeutel - Rungenw.C 51333 ROCO-SP-145878 145878 74,78

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.