Locomotiva electrica 151 062-7, Railpool, Sunet

Locomotiva electrica 151 062-7, Railpool, Sunet
- 14% SCARA: NFLEI-738092

1 406.18 Lei

-

1 645.23 Lei

SCARA: N

EPOCA: VI

ELECTRIC: 2L - Digit

SUNET: DA

COMPANIE: RAILPOOL

Locomotiva electrica 151 062 a Railpool

Modelul este echipat cu un decodor digital de detectare a sarcinii integrat.

Sunetul conform originalului. Inscriptii si culori conforme cu originalul.

Transmisie pe patru axe.

Trei faruri LED care se schimba odata cu direcția de deplasare.

■ Model disponibil exclusiv de la FLEISCHMANN Modelul original al locomotivelor clasei 151 are o putere de 5.962 kW (8.100 CP), cantareste 118 tone si are o viteza maxima de 120 km / h. Un total de 170 de unitati din aceasta locomotiva pentru trenuri grele au fost livrate in anii 1972-1978. DB Cargo AG vinde 200 de locomotive catre un consortiu, inclusiv companiilor Railpool si Toshiba. Potrivit grupului DB, locomotivele electrice clasa 151 si alte vehicule pot fi inchiriate dupa vanzare, ceea ce ofera DB Cargo optiunea de a inchiria pana la 100 de locomotive, in functie de situatia comenzilor. Restul locomotivelor vor fi oferite pe piata libera.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Volant :yes
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :1

ELECTRIC

  • Interfata :Electrical interface for traction units according to NEM 651 standards with plug-in fixture
  • Sunet :yes
  • Far :Both sides of the vehicle are equipped with direction dependent triple headlights.
  • Far LED :yes
  • Decodor digital :NEM 651

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :122

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.