Locomotiva electrica 1601, NS

Locomotiva electrica 1601, NS
- 14% SCARA: NFLEI-732100

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU 2021-06-01

981.58 Lei

-

1 148.44 Lei

SCARA: N

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: NS

Locomotiva electrică 1601 a Căilor Ferate de Stat Olandeze.

Noul design 2021!

Model conform originalului fara aer conditionat

Model fidel originalului, cu piese separate de tip plug-in

Designul pantografului fidel originalului

NS a cumpărat locomotive electrice cu patru axe seria 1600, care se bazau pe locomotive electrice franceze seria BB 7200. Când au fost lansate în 1981, acestea erau cele mai puternice locomotive din flota NS. Cu o greutate de 83 t, au avut o putere de 4.540 kW și au atins o viteză maximă de 140 km / h.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Traction tyres :2
  • Raza minima :192 mm
  • Volant :yes
  • Cuplaj :NEM shaft 355 with close coupling mechanism

ELECTRIC

  • Interfata :Electrical interface for traction units Next18
  • Far :Two direction dependent tail lights and dual headlights.
  • Far LED :yes
  • Setari suplimentare lumina :yes

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :109 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

    Reviews (0)

    SCRIE UN REVIEW
    GAUGE (ECARTAMENT)

    Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

    Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

    Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

    EPOCI FEROVIARE

    EPOCA I: 1835-1920

    Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

    EPOCA II: 1920-1950

    Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

    EPOCA III: 1950-1970

    Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

    EPOCA IV: 1970-1990

    Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

    EPOCA V: 1990-2007

    Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

    EPOCA VI: 2007-

    Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.