Locomotiva electrica clasa 1293, OBB

Locomotiva electrica clasa 1293, OBB
- 14% SCARA: NFLEI-739305

1 015.41 Lei

-

1 188.03 Lei

SCARA: N

EPOCA: VI

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: OBB

Locomotiva electrica clasa 1293 "Vectron" a Cailor Ferate Federale Austriece ÖBB

Epoca VI.

Locomotiva electrica cu decodor digital integrat de detectare a sarcinii.

Sunet conform originalului.

Model cu 4 pantografe.

Geamuri laterale reflectante. Inscriptii si culori fidele originalului. Sasiu din metal turnat sub presiune.

Motor cu 5 poli cu volant.

Transmisie pe patru osii si doua roti de tractiune.

Interfata conform NEM 662 (Next18) pentru adaptarea decodorului.

.Cuplaj conform NEM 355.

Cu faruri triple LED rosii si albe care se schimba odata cu directia de mers.

Farurile pot fi complet sau partial oprite prin placi de contact.

Prototip: Siemens Vectron se bazeaza pe experienta dobandita din construirea a aproximativ 1900 de locomotive ale asa-numitei familii Eurosprinter. La inceputul anilor 2000, Siemens a prezentat Taurus ca pe o adevarata poveste de succes a transportului feroviar international. Cativa ani mai tarziu, Vectron a urmat si a fost prezentat ca un nou eveniment important in istoria locomotivei Siemens. Designul aerodinamic remarcabil, siguranta deosebit de buna la impact, precum si flexibilitatea mare caracterizeaza Vectron. Avantajul pentru clientii Vectron consta in nenumaratele posibilitati de executare a caracteristicilor sale tehnice. Un sistem modular de constructie asigura indeplinirea celor mai diverse cerinte ale companiilor feroviare respective. Astfel, locomotivele sunt disponibile pentru diferite sisteme de curent, viteze sau sisteme de control / comanda a trenului. Acest lucru face ca locomotiva sa fie, de asemenea, deosebit de atractiva pentru companiile mai mari de inchiriere a locomotivelor, precum Railpool, MRCE sau ELL. Si caile ferate nationale au implementat deja Vectron cu succes si ruleaza trenuri de marfuri de la nord la sud. Pe traseele lor, trenurile trec prin diferite sisteme de alimentare si diferite sisteme de control / comanda. Vectron nu necesita modificari suplimentare de locomotiva.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Traction tyres :2
  • Volant :yes
  • Cuplaj :NEM shaft 355 with close coupling mechanism

ELECTRIC

  • Interfata :Electrical interface for traction units Next18
  • Motor :5-pole motor
  • Far :Two direction dependent tail lights and dual headlights.
  • Iluminare LED :yes

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :119 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.