Locomotiva electrica clasa 140 si vagon de marfa, DB, cu z21 digital

Locomotiva electrica clasa 140 si vagon de marfa, DB, cu z21 digital
- 14% SCARA: H0ROCO-51330

1 550.16 Lei

-

1 813.68 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BUNDESBAHN

Set de start digital z21: Locomotiva electrica clasa 140 si vagon de marfa, DB (Deutsche Bundesbahn)

Contine:

1 locomotiva electrica clasa 140, DB

3 vagoane de marfa deschise cu patru osii

1 z21 start

1 Z21 multiMAUS

1 sursa de alimentare la priza

Configuratia ROCO LINE (cu pat de balast):

12 sine curbate R2,

14 sine drepte G1,

1 comutator stanga WI15,

1 sina dreapta G1 / 2,

1 sina de alimentare (G1 / 2),

1 bara de protectie pe sina,

1 piesa de capat de terasament si cateva piese de terasament.

Dimensiunea configuratiei : aprox. 240 x 100 cm.

z21 este un sistem digital cu design modular:

■ Incepeti cu z21 start si Z21 multiMAUS.

■ Este posibila actualizarea folosind un router WiFi. Veti avea nevoie si de un telefon sau un calculator, de codul de activare si de produsul 10814, alaturi de Z21 si WLANMAUS.

■ Daca aveti deja propriul router WiFi si stiti cum sa lucrati cu retele WiFi, atunci codul de activare 10818 este suficient pentru actualizarea mentionata anterior.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :4
  • Raza minima :358 mm
  • Volant :da
  • Numărul de osii cu anvelope de tracțiune :1

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune conform standardelor NEM 652 cu dispozitiv de conectare
  • Motor :Motor cu 5 poli
  • Far :Faruri dublefata dependente de directie
  • Far LED :nu
  • Decodor digital :NEM 652

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :673 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 TS - Blendensteckteile - schw. ROCO-SP-100580 100580 43,30
2 Kupplungskammer - schwarz ROCO-SP-100829 100829 7,13
3 Lokboden / Werkzeugk. - schw. ROCO-SP-101332 101332 13,53
4 Federblock - schwarz ROCO-SP-105753 105753 7,13
5 Set de piese detasabile negre ROCO-SP-107808 107808 8,12
6 Izolator - gri-maro ROCO-SP-108015 108015 7,13
7 Zubehörrahmensatz - schwarz ROCO-SP-108322 108322 17,47
8 Grundrahmen - BR110 / BR140 ROCO-SP-108803 108803 74,78
9 TS - Lichtleitstäbe BR140 u.ä. ROCO-SP-108808 108808 24,60
10 Lampă de sârmă T1 16V / 30mA ROCO-SP-109321 109321 20,02
11 Getriebesatz 8tlg. - schwarz ROCO-SP-109375 109375 51,17
12 DG-Blende 1 kpl. - schwarz ROCO-SP-109377 109377 74,78
13 DG-Blende 2 kpl. - schwarz ROCO-SP-109378 109378 74,78
14 Schneckensatz Z=1 m. Kardansch ROCO-SP-109382 109382 51,17
15 Doppelseitiges Klebeband 25x12 ROCO-SP-112629 112629 7,13
16 Kurzkupplung - Vorentkupplung ROCO-SP-115550 115550 13,53
17 M-Kontaktfeder D=2,3 L=9,9 mm ROCO-SP-116812 116812 7,13
18 Set de roti cu roata dintata sau inel adeziv ROCO-SP-120524 120524 34,44
19 Radsatz m. 2Haftringen+Zahnrad ROCO-SP-120525 120525 43,30
20 Etiketten 21x13 + 20x30 - schw ROCO-SP-125283 125283 9,59
21 Dachaufsatz - umbragrau ROCO-SP-125359 125359 20,02
22 Platine kpl. - E-Lok/Diesell. ROCO-SP-126558 126558 159,41
23 Motor m. Schwungm.+Kardansch. ROCO-SP-85122 85122 272,08
24 Stromabnehmer DBS54 - rot ROCO-SP-85429 85429 122,02
25 Schraube M2x6 mm - schwarz ROCO-SP-85672 85672 7,13
26 Saiba 2,1x4 / 0,2 mm ROCO-SP-86108 86108 7,13
27 Angrenaj Z = 17 M0.4 drept ROCO-SP-86409 86409 9,59
28 Zahnrad Z=18 M0,4 gerade ROCO-SP-86460 86460 7,13
29 Schneckenzahnrad Z=15re./14ge. ROCO-SP-86490 86490 9,59
30 Zahnrad Z=19 M0,4 gerade ROCO-SP-86493 86493 7,13
31 Kardanwelle BR139/BR140 ROCO-SP-87091 87091 8,12
32 Kardanschale Motor - kurz ROCO-SP-87092 87092 8,12
33 Schneckenkardanschale ROCO-SP-87093 87093 8,12
34 Stützisolator - graubraun ROCO-SP-88001 88001 7,13
35 Lokpfeife - Messing ROCO-SP-88002 88002 13,53
36 Senkantrieb - graubraun ROCO-SP-88007 88007 8,12
37 Isolator 4 lang - braun ROCO-SP-88010 88010 7,13
38 Druckluftschalter - graubraun ROCO-SP-88024 88024 8,12
39 Antena - argintie ROCO-SP-88030 88030 9,59
40 Puffer rund flach - Metall ROCO-SP-88502 88502 9,59
41 Puffer rund gewölbt - Metall ROCO-SP-88503 88503 9,59
42 Standardkupplung ROCO-SP-89246 89246 13,53
43 Rulment pentru arborele melc D = 2H7 ROCO-SP-89749 89749 13,53
44 Radkontakt o.Biegung L=37,5 mm ROCO-SP-89875 89875 8,12
45 Isolierpapier 20x40x0,15 mm ROCO-SP-91053 91053 7,13
46 Hauptleitung lackiert - rot ROCO-SP-92731 92731 20,02
47 KZ-Schraube M2,2x4,5 Philips ROCO-SP-96992 96992 7,13
48 TS - amenajari interioare - def. ROCO-SP-145113 145113 13,53
49 Gehäuse kpl. 51330 - 140 083-7 ROCO-SP-145114 145114 445,26
50 Führerstand BR140 - umbragrau ROCO-SP-145115 145115 13,53
51 Stirn- + Seitenfenster gepr.sw ROCO-SP-145250 145250 20,02
52 Isolator m.Loch BR140 - rotbr. ROCO-SP-145276 145276 7,13

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.