Locomotiva cu abur clasa 80, DB

Locomotiva cu abur clasa 80, DB
- 14% SCARA: H0ROCO-63338

468.38 Lei

-

548.01 Lei

SCARA: H0

EPOCA: III

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BUNDESBAHN

Locomotiva cu aburi clasa 80 a Cailor Ferate Federale Germane.

Epoca III.

Motor cu volant.

Tractiune pe trei axe.

Interfata conform standardelor NEM 652 pentru adaptarea decodoarelor.

INFORMATII GENERALE

  • Numarul de osii antrenate :3
  • Volant :da

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune conform standardelor NEM 652 cu dispozitiv de conectare
  • Motor :Motor cu 5 poli

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :111 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Steuerung kpl. links BR80 ROCO-SP-106507 106507 148,58
2 Steuerung kpl. rechts BR80 ROCO-SP-106508 106508 148,58
3 Kuppelstange links - BR80 ROCO-SP-106509 106509 17,47
4 Tija de cuplare dreapta - rosu ROCO-SP-106510 106510 17,47
5 Bloc cilindru BR58 - negru ROCO-SP-106653 106653 43,30
6 Motorspange BR80 ROCO-SP-106663 106663 8,12
7 Seutehalter BR80 ROCO-SP-106912 106912 13,53
8 Schneckenabdeckung ROCO-SP-106914 106914 8,12
9 Insertie culisanta BR58 - negru ROCO-SP-107249 107249 7,13
10 Zylinderschutzrohr - schwarz ROCO-SP-107250 107250 7,13
11 Contact roata BR58 / G12 ROCO-SP-107926 107926 7,13
12 Brückenstecker :..: - rot ROCO-SP-108037 108037 13,53
13 Grundrahmen BR80 lack. - rot ROCO-SP-108973 108973 43,30
14 Zylinderarretierung - BR80 ROCO-SP-109304 109304 8,12
15 Niederhalter BR80 - karminrot ROCO-SP-111377 111377 8,12
16 Puffer rund flach - schwazr ROCO-SP-111379 111379 7,13
17 Puffer rund gewölbt - schwarz ROCO-SP-111380 111380 7,13
18 GF-Schraube M2x6 mm - schwarz ROCO-SP-114828 114828 7,13
19 Standardkupplung - Tender ROCO-SP-121930 121930 20,02
20 Zurüstbeutel - Dampflok BR80 ROCO-SP-122015 122015 34,44
21 Rezervor complet 63338 - DB 80 039 ROCO-SP-138183 138183 177,12
22 Rezervor l+b 63338 - DB BR80 039 ROCO-SP-142073 142073 177,12
23 Motor m. Schwungmasse - BR80 ROCO-SP-85110 85110 272,08
24 SK-Schraube M1,6x5 mm - schw. ROCO-SP-85702 85702 8,12
25 Schraube M1,4x3,2/1,1 mm ROCO-SP-85764 85764 7,13
26 Surub 6K M1x3.6 - argintiu / maro ROCO-SP-85765 85765 7,13
27 Manson distantier D = 1,7 / 2,2 3,5 mm ROCO-SP-86100 86100 13,53
28 Druckfeder D=2,7x3,5 mm ROCO-SP-86209 86209 7,13
29 Zahnrad Z=14 M0,4 rechts ROCO-SP-86403 86403 7,13
30 Zahnrad Z=17 M0,4 links ROCO-SP-86406 86406 7,13
31 Platine kpl. - Dampflok BR80 ROCO-SP-87831 87831 148,58
32 Axa D = 2,6x9,3 mm ROCO-SP-89700 89700 8,12
33 Axa D = 2,6x11,5 mm ROCO-SP-89701 89701 7,13
34 Seuthe Kontakt 1 BR80 ROCO-SP-89974 89974 9,59
35 Seuthe Kontakt 2 BR80 ROCO-SP-89975 89975 9,59
36 Radsatz m. Zahnrad gr. Gewicht ROCO-SP-90448 90448 43,30
37 Radsatz o. Zahnrad kl. Gewicht ROCO-SP-90449 90449 29,27
38 Umschalthebel BR80 li. - s.br. ROCO-SP-91075 91075 7,13
39 Umschalthebel BR80 re. - s.br. ROCO-SP-91076 91076 7,13
40 Placa lanterna BR58 / G12 ROCO-SP-95080 95080 17,47
41 Dachlüfter BR80 - schwarz ROCO-SP-95082 95082 7,13
42 Fenster vorne - BR80 ROCO-SP-95083 95083 9,59
43 Fenster hinten - BR80 ROCO-SP-95084 95084 7,13
44 Getriebeboden BR80 - karminrot ROCO-SP-95085 95085 43,30
45 Kontakthalter kpl. BR80 - rot ROCO-SP-95087 95087 43,30
46 Rezervor l+b 63338 - DB BR80 036 ROCO-SP-144843 144843 177,12

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.