Railjet, CD, Set de 4 piese

Railjet, CD, Set de 4 piese
- 14% SCARA: H0ROCO-74064

1 653.54 Lei

-

1 934.64 Lei

SCARA: H0

EPOCA: VI

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: CZECHOSLOVAKIAN STATE RAILWAYS

Setul de 4 piese Railjet al Czechoslovakian State Railways

Setul contine un vagon de capat clasa Economy, un vagon clasa Economy, un vagon restaurant si cabina masinistului.

Numarul de geamuri laterale conform cabinei masinistului originala

Imitatie de design interior in functie de clasificarea fiecarui vagon

Modele cu axuri arbori NEM si cuplaj rigid atasat

Fiecare vehicul la scara 1:87

INFORMATII GENERALE

  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare mecanic
  • Amenajare interioara :Model cu mobilier interior
  • Iluminat interior - Nr. Articol :130443

ELECTRIC

  • Interfata :Interfata electrica pentru unitati de tractiune PluX16
  • Far :Faruri dublefata dependente de directie
  • Far LED :da

MASURATORI

  • Lungime peste tampon :1222 mm

In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

# DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
1 Benzina Quicklock ROCO-SP-115865 115865 7,13
2 Osie 11 mm - izolata ROCO-SP-127193 127193 13,53
3 Kupplung kpl. - schwarzgrau ROCO-SP-130439 130439 20,02
4 Faltenbalg+Rolle - signalschw. ROCO-SP-130440 130440 20,02
5 Radsatz 11 mm - Railjet-Wagen ROCO-SP-130446 130446 24,60
6 LED-Platine kpl. o.Kond.6+1LED ROCO-SP-130500 130500 129,40
7 TS - Lichtabdeckungen schw.gr. ROCO-SP-130506 130506 13,53
8 Führerstand Railj - schwarzgr. ROCO-SP-130508 130508 20,02
9 Glaswand Railjet - 5%grün ROCO-SP-130509 130509 17,47
10 Inneneinrichtung - Railjet-Ew. ROCO-SP-130516 130516 20,02
11 TS - Ablagen+Wände - Railjet ROCO-SP-130517 130517 24,60
12 Inneneinrichtung Railjet-Ew. C ROCO-SP-130521 130521 20,02
13 Inneneinrichtung Railjet-Ew. D ROCO-SP-130525 130525 20,02
14 Brückenstecker o.Fernl.PLUX-16 ROCO-SP-130528 130528 103,32
15 Puffer re. Stw. - schwarzgrau ROCO-SP-130827 130827 7,13
16 Puffer li. Stw. - schwarzgrau ROCO-SP-130828 130828 7,13
17 Kupplungsdeichsel 034 m. Feder ROCO-SP-130831 130831 13,53
18 Puffer re. Ew. - schwarzgrau ROCO-SP-130836 130836 7,13
19 Puffer li. Ew. - schwarzgrau ROCO-SP-130837 130837 7,13
20 DG-Blende 2 bedr. - schwarzgr. ROCO-SP-132100 132100 24,60
21 DG-Blende 1 bedr. - schwarzgr. ROCO-SP-132101 132101 24,60
22 Drehgestell 1. kpl. - Steuerw. ROCO-SP-132114 132114 24,60
23 Drehgestell 2. kpl. - Steuerw. ROCO-SP-132115 132115 24,60
24 Zurüstbeutel - Railjet-Endwag. ROCO-SP-132672 132672 29,27
25 Schneepflug lack. - saphirblau ROCO-SP-137576 137576 13,53
26 Zurüstbeutel - Railjet-Zw. CD ROCO-SP-142668 142668 29,27
27 Zurüstbeutel - Railjet Stw. CD ROCO-SP-142766 142766 51,17
28 Inneneinrichtung - Railjet-Stw ROCO-SP-142768 142768 20,02
29 Gehäuse Stw. 74065 - 91 002-6 ROCO-SP-145993 145993 641,08
30 Bodenplatte Railjet-Stw. 74065 ROCO-SP-145994 145994 29,27
31 Fereastra laterala - ICE-2 ROCO-SP-145995 145995 74,78
32 Gehäuse Rj-Ew.74065 - 91 002-9 ROCO-SP-145996 145996 330,13
33 Bodenplatte 74065 Railjet-Ew. ROCO-SP-145997 145997 29,27
34 Seitenfenster - Rj-Ew.CD 74065 ROCO-SP-145998 145998 29,27
35 Bodenplatte 74065 Railjet-Zw ROCO-SP-145999 145999 29,27
36 Gehäuse B Zw. 74065 - 91 102-6 ROCO-SP-146000 146000 301,60
37 Seitenfenster 74065 Rj-Zw. B ROCO-SP-146001 146001 29,27
38 Bodenplatte 74065 - Rj-Bistro ROCO-SP-146002 146002 29,27
39 Gehäuse Bist. 74065 - 91 002-1 ROCO-SP-146003 146003 301,60
40 Seitenfenster - Rj-Bist. 74065 ROCO-SP-146004 146004 29,27
41 TS - Fenster + Lichtl. 74065 ROCO-SP-146011 146011 51,17

Reviews (0)

SCRIE UN REVIEW
GAUGE (ECARTAMENT)

Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

EPOCI FEROVIARE

EPOCA I: 1835-1920

Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

EPOCA II: 1920-1950

Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

EPOCA III: 1950-1970

Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

EPOCA IV: 1970-1990

Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

EPOCA V: 1990-2007

Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

EPOCA VI: 2007-

Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.