TEE 74/75 Roland, DB (Set 3), Set de 2 piese

TEE 74/75 Roland, DB (Set 3), Set de 2 piese
- 14% SCARA: H0ROCO-74074

IN ACEST MOMENT PRODUSUL POATE FI ACHIZITIONAT PE BAZA DE PRECOMANDA, CU LIVRARE INCEPAND CU VERIFICA DATA LIVRARE

656.54 Lei

-

768.15 Lei

SCARA: H0

EPOCA: IV

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BUNDESBAHN

Set de 2 vagoane express pentru Trans-Europ-Express 74/75 "Roland" ale Deutsche Bundesbahn

Setul contine un vagon fara compartimente de clasa I de tip Apümh 121 si un vagon compartimentat de clasaI de tip Avümh 111.

Toate vagoanele sunt vopsite TEE si reprezinta vagoanele folositei in anul 1975, cu baza neagra

Avümh pus in functiune pe traseul : Bremen - Basel

WRümh pus in functiune pe traseul : Bremen - Milano

Boghiu cu detalii amanuntite

INFORMATII GENERALE

  • Cuplaj :Ax arbore NEM 362 cu mecanism de cuplare mecanic
  • Amenajare interioara :Iluminatul interior poate fi adaptat
  • Set roti AC - Nr. Articol :40196
  • Iluminat interior - Nr. Articol :40420

ELECTRIC

    MASURATORI

    • Lungime peste tampon :606 mm

    In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

    # DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
    1 Puffer eckig rechts - schwarz ROCO-SP-123224 123224 7,13
    2 Puffer eckig links - schwarz ROCO-SP-123225 123225 7,13
    3 Kupplungsdeichsel - schwarz ROCO-SP-123226 123226 13,53
    4 Gummiwulst - schwarz/bedruckt ROCO-SP-123227 123227 9,59
    5 DG-Blende kpl. MD330 - schwarz ROCO-SP-123230 123230 29,27
    6 DG-Blende + Magnetb. - schwarz ROCO-SP-142260 142260 29,27
    7 Zurüstbeutel - TEE-Wagen A/B ROCO-SP-145850 145850 20,02

    Reviews (0)

    SCRIE UN REVIEW
    GAUGE (ECARTAMENT)

    Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

    Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

    Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

    EPOCI FEROVIARE

    EPOCA I: 1835-1920

    Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

    EPOCA II: 1920-1950

    Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

    EPOCA III: 1950-1970

    Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

    EPOCA IV: 1970-1990

    Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

    EPOCA V: 1990-2007

    Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

    EPOCA VI: 2007-

    Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.