Vagoane intermediare clasa 407 (Set 1), DB AG, Set de 2 piese

Vagoane intermediare clasa 407 (Set 1), DB AG, Set de 2 piese
- 14% SCARA: H0ROCO-72096

807.07 Lei

-

944.27 Lei

SCARA: H0

EPOCA: VI

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DB

Set de 2 piese complementare pentru unitatea electrica multipla clasa 407 ale Deutsche Bahn.

Setul contine un vagon clasa 1 cu transformator si un vagon clasa a 2-a cu transformator.

Model cu cuplaje conductoare de curent

INFORMATII GENERALE

  • Cuplaj :Cuplaj produs intern
  • Amenajare interioara :Model cu mobilier interior

ELECTRIC

    MASURATORI

    • Lungime peste tampon :556 mm

    In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

    # DENUMIRE COD SKU COD ROCO PRET LEI COMANDA
    1 Linsenschraube M1,8x0,7x4 mm ROCO-SP-00710305 00710305 4,43
    2 Drahtrichtfeder L=27 mm D=0,16 ROCO-SP-00764016 00764016 63,96
    3 Schraube M1,6x5 mm ROCO-SP-110008 110008 7,13
    4 Burduf ICE - gri cuarț ROCO-SP-12512100 12512100 13,53
    5 TS - Schürzen ICE-MW 1+2.Kl. ROCO-SP-154482032 154482032 60,02
    6 Gewicht N - ICE VELARO ROCO-SP-16448081 16448081 74,78
    7 TS - Stossdämpfer VELARO ROCO-SP-19448001 19448001 34,44
    8 TS - Isolatoren ICE-MW 1+2.Kl. ROCO-SP-19448181 19448181 51,17
    9 Dachleitung ICE-MW 1+2.Kl. ROCO-SP-19720421 19720421 7,13
    10 Drehgestell kpl. ICE-MW 1+2.K. ROCO-SP-31448181 31448181 60,02
    11 Deichsel + Deckel Buchse BR407 ROCO-SP-38404700 38404700 24,60
    12 Deichsel + Deckel Stifte BR407 ROCO-SP-38404900 38404900 24,60
    13 Radsatz ICE-MW o.Nut - 10,4 mm ROCO-SP-53428900 53428900 17,47
    14 Kupplungsplatine Buchse 4-pol. ROCO-SP-65416200 65416200 85,61
    15 Kupplungsplatine Stifte 4-pol. ROCO-SP-65416300 65416300 85,61
    16 Platine MW + BR VELARO unbest. ROCO-SP-65416400 65416400 190,90
    17 Stromabnehmer SSS400 - 1+2.Kl. ROCO-SP-67434000 67434000 148,58
    18 SK-Schraube M1,6x3 mm ->125023 ROCO-SP-70900029 70900029 7,13
    19 Schraube BZ M2,2x4,5 mm - brün ROCO-SP-71350400 71350400 7,13

    Reviews (0)

    SCRIE UN REVIEW
    GAUGE (ECARTAMENT)

    Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

    Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

    Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

    EPOCI FEROVIARE

    EPOCA I: 1835-1920

    Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

    EPOCA II: 1920-1950

    Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

    EPOCA III: 1950-1970

    Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

    EPOCA IV: 1970-1990

    Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

    EPOCA V: 1990-2007

    Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

    EPOCA VI: 2007-

    Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.