Vagoane transport lut, DB AG, Set 3 piese (Set 1)

Vagoane transport lut, DB AG, Set 3 piese (Set 1)
- 14% SCARA: NFLEI-829357

335.43 Lei

-

392.46 Lei

SCARA: N

EPOCA: V

ELECTRIC: DC

SUNET: NU

COMPANIE: DEUTSCHE BAHN AG

Setul conține trei vagoane cu acoperiș glisant de tip Tamns și două vagoane cu acoperiș oscilant de tip Taes 887 ale Deutsche Bahn AG

Acoperișul glisant este detașabil.

După cel de-al Doilea Război Mondial, exportul de argilă din zonele miniere germane de argilă a devenit din ce în ce mai important. De la mijlocul anilor șaptezeci și mai departe, transporturile de lut în Italia - în regiunile nordului Italiei cu producători de ceramică - au fost din ce în ce mai transportate cu căile ferate în loc de camion. Transporturile au fost organizate în epoca V de către filialele Deutsche Bahn. Trenurile merg pe o călătorie lungă de 900 km de la Westerwald-ul german prin Elveția până în Italia.

INFORMATII GENERALE

  • Cuplaj :NEM shaft 355 with close coupling mechanism

ELECTRIC

    MASURATORI

    • Lungime peste tampon :232 mm

    In acest moment puteti comanda aceste piese de schimb pe email cobi@cobi.ro. Va rugam sa precizati in comanda: numele si codul produsului. Veti primi pe email confirmarea comenzii si, in functie de comanda, termenul de livrare.

      Reviews (0)

      SCRIE UN REVIEW
      GAUGE (ECARTAMENT)

      Ecartamentul reprezintă distanța dintre urmele lăsate pe teren de roțile aceleiași osii ale unui vehicul sau distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată, determinată în plan orizontal la o cotă de 14 mm situată sub partea superioară a ciupercii șinei.

      Scara HO sau H0(Germania) este cea mai populara scara, in constructia de modele feroviare, din lume. Ecartamentul H0 este de 16.5 mm adica 1:87 din ecartamentul Stephenson de 1435 mm, adoptat de marea majoritate a tarilor.

      Scara HOe sau H0e(Germania) are un ecartament de 9 mm si este folosita pentru modelele trenurilor cu ecartament ingust folosite în zonele montane, forestiere, agricole și pe șantiere.

      EPOCI FEROVIARE

      EPOCA I: 1835-1920

      Inceputurile epocii feroviare se caracterizeaza prin existenta marilor companii feroviare de stat si a numeroase companii private de importanta regionala. In consecinta, in aceasta perioada, exista numeroase tipuri constructive de locomotive si trenuri, fiecare companie avand propriul model.

      EPOCA II: 1920-1950

      Preluarea căilor ferate Länderbahn de către Reich-ul german și înființarea Deutsche Reichsbahn (DRG) și a altor căi ferate naționale de stat (DBÖ, SBB). Varietatea mare de locomotive și vagoane a fost redusă datorită utilizării tipurilor de construcții standard. Ultima mare perioadă de glorie a locomotivelor cu aburi.

      EPOCA III: 1950-1970

      Epoca timpurie a Bundesbahn și a Reichsbahn. Rețelele feroviare din vest (DB) și est (RD Germania) se dezvoltă independent una de alta. Se formează o flotă extrem de mixtă de vehicule, inclusiv locomotive cu abur, motorină și electrice.

      EPOCA IV: 1970-1990

      Epoca târzie Bundesbahn și Reichsbahn. Conversia în locomotive diesel și electrice este mai mult sau mai puțin completă. Introducerea desemnărilor internaționale de vehicule. Noile tipuri de trenuri, precum TEE și InterCity sau trenurile City și InterExpress, precum și noile concepte fac calea ferată mai variată și mai colorată.

      EPOCA V: 1990-2007

      Epoca Deutsche Bahn AG. Cooperarea ambelor căi ferate de stat germane și conversia în Deutsche Bahn AG. Introducerea rețelei ICE. Concept orientat spre aplicație pentru locomotive și vagoane. Privatizarea parțială a căilor ferate de stat europene duce la o mare varietate de culori pe căile ferate europene.

      EPOCA VI: 2007-

      Epoca traficului feroviar liberalizat în Germania. Noul sistem de numerotare conform UIC sau TSI (12 cifre, de asemenea, pentru vagoane), dar nu există un design uniform de livrare.