1. Comanda

Contractul de cumparare pe baza caruia se realizeaza vanzarea de produse cumparatorului, apare pe baza unei confirmari obligatorii a comenzii. Confirmarea trebuie sa se faca prin e-mail, in asa fel incat, sa fie realizata dupa ce ati facut comanda electronica (primirea comenzii in sistem nu este considerata comanda propriu-zisa).Dupa confirmarea comenzii de catre cumparator (sau o parte din ea)deja este considerata comanda finala pentru ambele parti in cazul in care nu exista nici o incalcare a termenilor convenite la momentul confirmarii.

Conditiile esentiale sunt considerate continutul comenzii (specificatia exacta a produselor si cantitatea), pretul produsului si transportul, metoda si data livrarii. In cazul in care pe pagina noastra cobi.ro apare un produs cu pretul gresit, de exemplu un produs bine cunoscut si aflat pe stoc apare la un pret neobisnuit ,pretul de ”0” sau ”1” lei datorită unor erori ale sistemului, vanzatorul nu este obligat să livreze produsul la pretul gresit dar are posibilitatea de a oferi produsul cumparatorului la pretul corect sau sa anuleze comanda.

2. Anularea comenzii
2.1 Anularea comenzii din partea cumparatorului.

Cumparatorul are dreptul sa anuleze comanda fara a specifica cauza, in termen de 24 ore de la plasarea comenzii, folosind formularul CONTACT sau adresa de email cobi@cobi.ro. In cazul depasirii termenului e posibil ca vanzatorul sa ceara plata transportului daca plata se realizeaza ramburs, sau sa opreasca costul transportului in cazul platii online cu cardul.

In cazul in care clientul a platit deja o parte din suma sau suma intreaga ,aceasta suma ii va fi returnata pe cont in termen de 14 zile calendaristice.

2.2 Anularea comenzii din partea vanzatorului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda sau parte a acesteia in urmatoarele cazuri:

Comanda nu a putut fi confirmata (date personale gresite,numarul de telefon, inaccesibilitate, nu raspunde la e-mailuri etc.)* produsul nu se mai fabrica sau nu se furnizeaza sau sunt modificate în mod semnificativ preturile de catre furnizor.

In cazul in care va interveni o astfel de situatie,vanzatorul il va contacta pe client pentru a se hotara care sunt pasii urmatori.

In cazul in care clientul a platit o parte din suma sau suma totala, aceasta suma ii va fi returnata pe cont in termen de 14 zile calendaristice.

3. Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Produsului.

Datorita specificitatii Produselor comercializate pe www.cobi.ro Produsele nu pot fi returnate daca sunt desigilate.

In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea unui produs acesta poate accesa formularul CONTACT sau adresa de email cobi@cobi.ro, cu datele de contact necesare, pentru rezolvarea amiabila a situatiei.

Vanzatorul este obligat in caz de retragere sa returneze clientului pretul de achizitie deja platit sau o parte a acestuia. Vanzatorul va returna banii pe contul dumneavoastra in termen de 14 zile

4. Termeni de livrare

Livrarea (produselor comandate) va fi in functie de disponibilitatea produselor si se va realiza in timpul cel mai scurt, de la confirmarea comenzii propriu-zise, in cazuri speciale perioada de livrare poate fi mai mare, dupa un acord cu cumparatorul. Indeplinirea livrarii se considera livrarea la locul mentionat. Transportul la adresa clientului este asigurata de vanzator. Transportul contine întotdeauna o factura.

Livram produse doar pe teritoriul Romaniei.

Costul transportului e in functie de comanda plasata si este specificat DISTINCT in sectiunea de CART si FINALIZARE COMANDA

5. Raspunderea pentru produse defecte si garantia

Cumparatorul are obligatia de a verifica produsul dupa ce il preia. Daca sunt gasite deteriorari pe ambalajul produsului ,cumparatorul are obligatia de a verifica starea produsului, iar in cazul in care produsul e deteriorat sa faca o lista cu deteriorari din cauza transportatorului. Dupa completarea listei defectiuni cu transportatorul, clientul va primi un produs nou. Reclamatia produsului deterioarat mecanic, care nu a fost vizibil la preluarea coletului, este nevoie sa fie constatata si sesizata imediat dupa preluarea coletului. Clientul are obligatia dupa preluarea coletului (personal sau alta persoana)sa controleze daca coletul este complet. Dupa livrarea prin curier clientul trebuie sa completeze pe loc protocolul de reclamatii daca coletul este incomplet.

Indiferent de situatia survenita va rugam folositi formularul CONTACT sau adresa de email cobi@cobi.ro, si vom incera rezolvarea pe cale amiabila.

6. Protectia datelor cu caracter personal

Va respectam confidentialitatea. Ca sa va putem oferii servicii de calitate ,trebuie să cunoastem unele dintre datele dvs. personale. Aceste date le protejam impotriva utilizarii abuzive si garantam ca datele dumneavoastra nu vor fi folosite de o terta parte.

Prin folosirea acestui magazin online sunteti de acord cu colectarea si utilizarea de informatii despre dvs. si achizitiile dvs. in conditiile specificate mai sus. Prin inregistrarea clientului, se accepta in mod automat ca puteti fi informat despre noutătile din magazinul nostru online prin e-mail sau telefon. Daca pe viitor nu o sa doriti aceste informatii, aveti posibilitatea oricand sa le opriti asa cum este descris in fiecare mesaj.

7. Intrebari frecvente

Promotii si program de loialitate

La fiecare comanda plasata pe www.cobi.ro vei obtine puncte de bonus. Numarul punctelor de bonus va fi egal cu valoare intreaga, in lei, a comenzii. Valoarea unui punct de bonus este 0,03 lei. Exemplu: La o comanda de 100 lei primiti automat 100 de puncte in valoare de 100 x 0,03 lei = 3 lei! Valoarea punctelor va fi scazuta automat din valoarea urmatoarei comenzi pe www.cobi.ro.
ATENTIE! PENTRU A BENEFICIA DE PUNCTELE BONUS TREBUIE SA FITI INREGISTRAT SI LOGAT PE SITE.
Pentru a putea obtine un produs gratuit cumparatorul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
  • - SA FIE INREGISTRAT PE SITE
  • - SA FIE LOGAT PE SITE
  • - COMANDA SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU VALOAREA DESCRISA IN BANNERELE INFORMATIVE (EX: 150 LEI)
PRODUSUL GRATUIT SE OFERA O SINGURA DATA, LA PRIMA COMANDA MAI MARE SAU EGALA CU VALOAREA DESCRISA IN BANNERELE INFORMATIVE

Metode de plata

Plătești numerar contravaloarea comenzii, direct la curier, la preluarea coletului. Cel mai bine este ca în ziua primirii coletului să ai la tine suma exactă pe care trebuie să o plătești pentru comanda.
Plata online cu cardul , direct pe site. După finalizarea comenzii, veți fi redirecționat către site-ul gateway-ului de plată. Aceasta nu este o plată cu cardul la curier! Acceptăm carduri de credit: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Plata este asigurată de gateway-ul de plată VivaWalet.